מחיר ביטוח דירה יקר לכם - הכל יחסי

מחיר ביטוח דירה יקר לכם? הכל יחסי

כמה משלמים המפורסמים כדי להגן על אחוזותיהם ובתיהם המפוארים? מחיר ביטוח דירה שלכם יעלה הרבה פחות, אבל הוא לא פחות חשוב

מהו מחיר ביטוח דירה של המפורסמים והעשירים בעולם? זהו כנראה אחד הנתונים החסויים ביותר שהמפורסמים מצליחים לשמור לעצמם.
צפייה בתמונות או סרטים שמציגים בתים של מפורסמים עשויה לגרום לקנאה, למרות שלא נעים להודות בכך זה מה שחלק מאתנו עשויים להרגיש. דוגמה לבית מעורר קנאה הינו אחד מבתיה של אופרה ווינפרי שנמצא בקליפורניה ועלה לא פחות מ-52 מיליון דולרים. הבית משקיף אל עבר האוקיינוס, והשטח כולל אגם, פרדס ובית שלם שמיועד לשתיית תה. אם היא הייתה בריטית היינו אולי יכולים להבין.

גם בריטני ספירס אינה מקפחת את עצמה ומתגוררת באחוזה שמתפרשת על פני 785 מ"ר וכוללת בריכה אולימפית, מרתף יין, חדר קולנוע, 7 חדרי אמבטיה, ספרייה וחמישה חדרי שינה. מחיר האחוזה עומד על 8.5 מיליון דולרים.
לזוג המתוקשר ביונסה וג'יי זי יש לפחות שלושה נכסי יוקרה – אחד מהם נמצא במדינת ניו יורק ומחירו עומד על כ–43.5 מיליון דולרים. האחוזה מתפרשת על פני 2800 מ"ר ומכילה אולם באולינג, מגרש טניס, מגרש כדורסל, ספא, אולפן הקלטות והרשימה עוד ארוכה.

אלו הן רק שלוש דוגמאות לנכסיהם של המפורסמים אך אליה וקוץ בה – עם הדבש מגיע העוקץ והעוקץ הוא הביטוח שצועד עם האחוזות יד ביד.

מחיר ביטוח דירה – על מה מכסה הביטוח?

הביטוח שהמפורסמים צריכים לשלם קצת מנמיך את מפלס הקנאה לנוכח בתיהם המרהיבים, ומעלה את מפלס הרוגע, כי אתם לא תצטרכו לשלם כל-כך הרבה כדי להגן את הנכס והרכוש שלכם. ניתן לומר בוודאות כי מחיר ביטוח דירה יהיה נמוך יותר מזה שמשלמים המפורסמים באחוזותיהם.
אם אתם רוצים לבדוק כמה  עולה ביטוח דירה תוכלו להשתמש במחשבון מחיר ביטוח דירה באתר משרד האוצר.

אם אינכם מכירים את הנושא כדאי שתדעו כי ביטוח דירה כולל שני מרכיבים – ביטוח מבנה, וביטוח של תכולת הבית. בכל רכיב ניתן להוסיף הרחבה לכיסוי נזקים לצד שלישי (בביטוח תכולה מדובר בהרחבה אוטומטית ללא תוספת פרמיה ובביטוח מקיף מדובר בהרחבה בתשלום). ניתן לרכוש כל אחד בנפרד או כביטוח אחד הכולל את שני המרכיבים. מחיר ביטוח דירה מושפע משני המרכיבים הביטוחים.

ביטוח מבנהביטוח דירה – מבנה מכסה על נזקים שונים למבנה עצמו כתוצאה ממקרי ביטוח כגון אש, ברק, שיטפון ממקור מים חיצוני, רעידת אדמה ועוד כיסוי רעידת אמדה ניתן להסרה מהביטוח) ועוד.

ביטוח תכולת דירהביטוח דירה – תכולה מכסה על נזקים שונים לתכולה בעת הימצאה בדירה כתוצאה ממקרי ביטוח כגון גניבה, שוד, פריצה ועוד.

הרחבה לכיסוי נזקים לצד שלישי מכסה על נזקים שונים שייגרמו לרכושו או גופו של צד שלישי כתוצאה מרשלנות של המבוטח.

10 דברים שכדאי לדעת על ביטוח דירה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים