חופשה יוקרתית במחירים מטורפים

חופשה יוקרתית במחירים מטורפים (באמת)

אם סכומים שנעים בין 350 ל-1,000 דולרים ללילה נשמעים לכם מוגזמים, מה תאמרו על חופשה יוקרתית ב-15,000 דולרים ללילה? אתרי תיירות וריזורטים מן היקרים ביותר בעולם – הקריאה חינם, בואו להציץ!

העולם מציע שפע של אתרי נופש יוקרתיים במחירים שערורייתיים של החל מ-350 דולרים ללילה ועד סכומים בארבע ספרות ללילה. אבל אם חשקה נפשכם לפנק את עצמכם באמצעות חופשה יוקרתית ויקרה במיוחד אתם יכולים לבחור, למשל, באי מושה קיי בבהאמה. יש כמה תנאים: אתם חייבים לשכור את כל האי שיכול לארח עד 24 אנשים והתעריף המינימלי ליום אחד הוא כ-36,000 דולרים ל-12 אורחים. לא כולל טיסות.

האי מושה קיי מופיע כמובן ברשימת יעדי התיירות היקרים בעולם שכוללת מותגי חוף ואוקיינוס כגון בורה-בורה, פיג'י וסיישל ואת הערים הגדולות פאריס וניו-יורק, את דובאי שהופכת לאקזוטיקה חדשה ואת בירת נורבגיה אוסלו, שהיא כעת עיר התיירות היקרה ביותר.

אבל כל זה מתגמד מול מחירי השהייה בכמה מן הריזורטים הפזורים על פני תבל, ביניהם כאלה שיגבו מכם, בלי למצמץ, למעלה מ-70,000 דולרים לשבוע עבור חופשה יוקרתית. לדוגמא, אכסניית הלנ'ס טאוור שגובה למעלה מ-76,000 דולרים לשבוע, או כפר הנופש קאסה אל דסטינו במקסיקו שמחיריו מגיעים עד 15,000 דולרים ללילה ועד 105,000 דולרים לשבוע.

לא מספיק מרשים? חופשה יוקרתית בסוויטה המלכותית במלון פרזידנט ווילסון בז'נבה עולה 52,000 דולרים ללילה. ואם כבר מפליגים, אז המחיר ללילה באניית הפאר קווין מארי 2 מתחיל ב-4,000 דולרים.

רבים מאתרי התיירות האלה, במיוחד אלו השוכנים על חופים אקזוטיים, משמשים את ידועני העולם בצאתם לחופשה יוקרתית. חלקם אף מחזיקים נכסים שמשכרים לחופשות של ידוענים אחרים. מיק ג'אגר מלהקת הרולינג סטונס לדוגמא, מחזיק באי מוסטיק בקאריביים שתי וילות המושכרות במחיר ידידותי של כ-25,000 דולרים בשבוע.

השורה התחתונה היא שלעשירי תבל יש לא מעט אפשרויות לחופשה יוקרתית מפנקת מול נופים קסומים במחירים קסומים לא פחות. האפשרויות של רובנו כמובן צנועות הרבה יותר ואנחנו נמשיך לחפש את הדילים החמים באינטרנט ולהשוות מחירים לפני שמזמינים.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים