תקלות שיכולות להרוס חופשה מושלמת ומה אפשר לעשות

5 תקלות שיכולות להרוס חופשה מושלמת ומה אפשר לעשות

תכננתם חופשה מושלמת ועכשיו צריך לקוות שהכל ידפוק כמו שצריך, בלי תקלות. בכל מקרה כדאי להיות מוכנים לכל צרה שלא תבוא

מתכננים את החופשה הבאה? אנחנו מקווים שהיא תהיה חופשה מושלמת בדיוק כמו שתכננתם, אבל יודעים שהכל יכול לקרות. אז הנה כמה תקלות נפוצות (טפו טפו טפו), כמה טיפים ושורה תחתונה ברורה.

עיכובים בטיסות – זה קורה מאלף ואחת סיבות ועלול לשבש לכם גם את לוח הזמנים והתוכניות ששקדתם עליהן, אבל אין לכם אפשרות למנוע עיכובים בטיסות. מה שכן אפשר לעשות הוא לתכנן את החופשה באופן קצת יותר מרווח (אם ידכם משגת לשלם את ההפרש הנובע מכך). כדי לצמצם את עוגמת הנפש כדאי להצטייד ברכיב המתאים בפוליסת ביטוח הנסיעות ולהכיר את החוק לפיו מגיע לכם פיצוי.

מה שראיתם באינטרנט זה לא מה שפגשתם במציאות – המלון שנראה נפלא באתר מתגלה כאכסניה רעועה? כאשר זה קורה עליכם לפנות מייד למארגן (סוכן הנסיעות) שהבטיח לכם חופשה מושלמת כדי שיפעל לתיקון באמצעות חלופה הולמת. אם ביצעתם את הרכישה אונליין ישירות ללא גורם מתווך, תאלצו להסתדר בכוחות עצמכם. אם תיעדתם את הרכישה (כולל הקלטת שיחה), את הפירוט באתר ואת המראה במציאות – תוכלו לחלץ חלק מהכסף ואף לקבל פיצוי.

אובדן מזוודות ומטען – זוהי כנראה התקלה הנפוצה ביותר והחדשות הטובות הן שהנושא נמצא בשיפור מתמיד. אך עדיין, מזוודות בכל העולם "הולכות לאיבוד". אם זה קרה לכם בדרך לחופשה תוכלו כמובן להצטייד באתר היעד בבגדים וכל השאר. אם רכשתם ביטוח נסיעות הכולל רכיב לכבודה, חלק מההוצאה מכוסה.
אם האובדן או הגנבה התרחש בדרך חזרה מהחופשה הפתרון הוא לפעול מול חברת התעופה ומול חברת הביטוח (אם רכשתם פוליסה מתאימה) לקבלת הפיצוי.

מחלה פתאומית – מצטננים, קורה. למה דווקא בחופשה? גורל. מומלץ כמובן להצטייד מראש בתכשירים להורדת חום, טיפול בכאבי גרון, כאבי אוזניים וכאבים בכלל, שבמקרה של מחלה קלה יכולים לעשות את ההבדל בין חופשה מושלמת למרות הכל לבין אכזבה גדולה.
כאשר נדרש טיפול רפואי, טוב שיש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי להוצאות רפואיות. לתשומת לבכם, ביטוחי הבריאות שלכם בישראל אינם תקפים מחוץ לגבולות המדינה.

תאונה – כל החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל במילה אחת. אם חלילה קרתה לכם תאונה, ולו קלה כגון החלקה בבריכת המלון, הטיפול הרפואי יכול לתפוח לחשבון גדול. לחופשות עם רמת סיכון גבוהה יותר לתאונות, כגון חופשות סקי וספורט אקסטרים, יש לרכוש כיסוי ייעודי לכך.

לצערנו אלו אינן התקלות היחידות שעלולות לשבש חופשה מושלמת, אך הן הנפוצות. השורה התחתונה, כפי שוודאי שמתם לב, היא – לא לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי להוצאות רפואיות, כיסוי לאובדן או גניבת רכוש ומטען וכיסוי לביטולי טיסות.

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

שתהיה לכם חופשה מושלמת

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים