תמונה המתארת את הצורך בביטוח תאונות אישיות - לפני שאתם בונים את הסוכה

ביטוח תאונות אישיות – לפני שאתם בונים את הסוכה

בניית סוכה היא חוויה אבל כמובן שיש בה סיכון. מה יקרה אם חלילה תיפלו מהסולם ותושבתו מפרנסה לתקופה? אם יש לכם ביטוח תאונות אישיות אתם מוגנים

האוויר כבר מדיף ניחוחות של חגי תשרי ועוד מעט נתחיל בבניית הסוכה המסורתית, בה נבלה ימים מהנים בחברת משפחה, חברים טובים וכל האושפיזין.
מאחר והרוב הגדול של בוני הסוכות אינם בעלי מקצוע אלא אנשים מן השורה, הסיכוי לתקלה גדול יותר. מספיקה מעידה אחד מהסולם כדי לגרום לפציעה, שלא לדבר על מכות פטיש כואבות או סכך שנוחת על הראש.
זה אולי נשמע מצחיק, אולם תרחישים כאלו עלולים להסתיים לעתים בפציעה חמורה, עד כדי נכות וחוסר יכולת להתפרנס. קוראים לזה תאונות אישיות ויש לזה גם ביטוח.

אז בואו נחשוב יחד על מצב בו ממש עכשיו, לקראת חג סוכות, אתם מקימים את הסוכה, מועדים מהסולם ונפצעים. אולי שוברים חלילה יד או רגל, אולי מאושפזים ומושבתים מעבודה לזמן מה, זקוקים לטיפול ממושך ולאמצעי סיוע שונים. ללא ביטוח תאונות אישיות אתם עלולים לסבול לא רק מנזק גופני אלא גם מנזק כלכלי.

ביטוח תאונות אישיות מבטיח לכם כיסוי במקרים כאלו, במיוחד אם נגרמה לכם נכות, זמנית או צמיתה ונבצר מכם לעבוד, באופן חלקי או קבוע. ביטוח תאונות אישית מאפשר שמירה על איכות ורמת החיים שלכם, גם אם נבצר מכם לעבוד או להתפרנס עקב הפציעה, כשהכיסוי הביטוחי מעניק פיצוי גם על ימי אשפוז, וגם על פציעות כגון שברים. המסקנה כפולה: קודם כל להיות זהירים ושנית לעשות ביטוח.

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח תאונות אישיות

לא צריך להגיע לחג סוכות כדי להיזהר. בכל שנה נפצעים כמאתיים אלף איש בישראל בתאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל מקום ובכל זמן – החל מתאונות ביתיות (החלקה במקלחת, למשל), דרך תאונות ספורט ועד נפילה ברחוב.
לפעמים זה פשוט קורה והדבר אינו באחריותנו או באשמתנו (מה שלא משנה לעניין הביטוח, אגב) אולם עניינים כמו בניית הסוכה, שיש בהם סיכון מיוחד, מגבירים את המודעות לכך שהכל יכול לקרות.

תאונות ביתיות הן השכיחות ביותר: החלקה מסולם, נפילה בחדר האמבטיה, כוויה במטבח או התחשמלות, הם רק חלק קטן מהתרחישים שנגרמים מדי יום באלפי בתי אב בישראל.

התמונה: ויקיפדיה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים