למה הרקדנית של בריטני ספירס צריכה ביטוח תאונות אישיות?

למה הרקדנית של בריטני ספירס צריכה ביטוח תאונות אישיות?

הכוכבת בריטני ספירס הסתחררה בריקוד וזרועה פגעה ושברה את האף של רקדנית הליווי דון נואל. מקרה מובהק של אירוע ביטוח תאונות אישיות

אם אתם עוקבים אחרי הפייסבוק של AIG אתם מכירים את הסיפור; אחת הרקדניות שמלוות את הזמרת האמריקנית בריטני ספירס בהופעותיה נפגעה באפה באחת החזרות. המקרה פורסם באתר פנאי פלוס וכאמור הוצג גם בדף הפייסבוק של AIG.
מדוע הצגנו את הסיפור, ששייך כמובן למדורי הבידור בדף הפייסבוק שלנו ואנחנו כותבים על זה כאן במגזין? ודאי כבר הבנתם – מדובר הלכה למעשה באירוע ביטוחי.

בואו נרד לפרטים; הפגיעה אירעה בשעת החזרה, כאשר הכוכבת בריטני ספירס הסתחררה בריקוד וזרועה פגעה ושברה את האף של רקדנית הליווי דון נואל. הרקדנית הפגועה נזדקקה לטיפול רפואי ונדרשת לעבור ניתוח אף. יכול להיות שהיא לא תוכל לרקוד תקופה מסויימת, ואז יכולת ההשתכרות שלה תיפגע.
בהנחה שיש לדון נואל ביטוח בריאות, עניין שאינו מובן מאליו בארה"ב, הוצאות הטיפול מכוסות לפחות בחלקן. כדי לקבל פיצוי מקיף יותר שיכסה גם את העלויות האחרות שנובעות מן הפציעה, דון נואל צריכה שיהיה לה ביטוח תאונות אישיות. כשחושבים על זה, ביטוח תאונות אישיות עבור רקדנית מקצועית זה כמעט עניין של הכרח. כמו ספורטאים גם רקדנים מתפרנסים מן היכולות הפיזיות שלהם, וכיסוי ביטוחי למקרה של פציעה ואובדן הכנסה הוא חלק מארגז הכלים המקצועי.

אפשר להניח בודאות גבוהה כי גם הזמרת והרקדנית, בריטני ספירס, מבוטחת למשעי כנגד מגוון אירועי ביטוח, ביניהם גם תאונות אישיות. אחרי הכל גם היא חשופה לאותם סיכונים מקצועיים כמו דון נולן. במקרה המסוים של פציעת האף שגרמה ברטני ספירס לדון נולן מדובר באירוע שמערב מעסיקה ועובדת. גם לזה יש פתרונות ביטוח בהם מעסיק מכסה את עצמו כנגד הוצאות הנובעות מתאונות אישיות במקום העבודה.

אם זה מזכיר לכם ביטוח צד ג' ברכב, אתם צודקים. ביטוח צד ג' אמנם לא מכסה נזקי גוף, אך מעניק כיסוי לפגיעה ברכוש של מישהו אחר.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים