ביטוח תאונות דרכים, לא מה שחשבתם

ביטוח תאונות דרכים, לא מה שחשבתם

לידיעתכם, במקרה של פגיעה בתאונות דרכים יש לכם אפשרות לקבל פיצוי נוסף בסכום ידוע מראש, באמצעות ביטוח תאונות אישיות 'מוגן בדרך'

ביטוח חובה לרכב מבטיח כי נפגעי תאונות דרכים בישראל יקבלו טיפול רפואי הולם ככל שיידרש. באמצעות ביטוח החובה כל מי שנפגע בתאונת דרכים – נהגים, הולכי רגל, רוכבי אופניים – מטופל ע"י מערכת הבריאות והרפואה, כאשר כלל ציבור בעלי הרכב נושא בתשלום הפרמיה עבור הסיכון שמוטל על חברות הביטוח.
לכן, כל רכב מחוייב בפוליסת חובה ובלעדיה אסור לנהוג בו וכמובן לנסוע בו.

ביטוח החובה מעניק לנפגעים בתאונות דרכים כיסוי ללא הגבלה להוצאות רפואיות שנגרמו בשל תאונה בה היה מעורב הרכב המבוטח (בכפוף לתנאי הביטוח) וגם פיצוי מסויים על אובדן השתכרות ועל הסבל הנובע מן הפגיעה. מצד שני, לא ניתן לדעת מראש מהו סכום הפיצוי.

לידיעתכם, במקרה של פגיעה בתאונות דרכים יש לכם אפשרות לקבל פיצוי נוסף בסכום ידוע מראש, באמצעות ביטוח תאונות אישיות. אם אתם חוששים שביטוח החובה לא יספיק לצרכים שעלולים להיות לכם במקרה של תאונות דרכים, ורוצים לבטח את עצמכם כנגד סיכוני תאונות דרכים בהתאמה אישית, אתם צריכים, בנוסף לביטוח החובה, גם פוליסת ביטוח תאונות דרכים.
לדוגמא: פוליסת ביטוח מוגן בדרך של AIG, שהיא למעשה פוליסת ביטוח תאונות אישיות, המעניקה פיצוי כספי למבוטח במקרה של תאונת דרכים.

בביטוח 'מוגן בדרך' אתם יודעים מראש  את היקף הכיסוי למקרה של פציעה בתאונת דרכים. הפוליסה מעניקה כפל כיסוי למקרה של מוות כתוצאה מתאונת דרכים, פיצוי במקרה של פציעת כוויות מתאונת דרכים  וכן פיצוי במקרה של  מצב סיעודי לצמיתות כתוצאה מתאונת דרכים.
הכיסוי ניתן עד גיל 70 ללא צורך בהצהרת בריאות. 'מוגן בדרך' – ביטוח תאונות דרכים פשוט, ממוקד לקנייה מהירה. עוד מוצר חדשני המבטא את חזון הביטוח הפרסונלי שמביאה חברת AIG.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים