הילדים עושים ספורט וההורים עושים ביטוח

הילדים עושים ספורט וההורים עושים ביטוח

10% מכלל הפציעות של ילדים בשנה הן פציעות ספורט. הילדים נהנים מכיסוי במסגרת ביטוח תאונות אישיות ממלכתי, אך האם זה מספיק? ומה עם ילדים שיש להם עתיד ספורטיבי מקצועי?

הילדים שלכם עוסקים בספורט? כנראה שכן, בין אם במסגרת של מועדון ספורט או במסגרת של פנאי חברתי, וזה אומר שהם חשופים לפציעות ספורט.

פציעות ספורט בקרב ילדים מהוות כ-10% מכלל הפציעות של ילדים בישראל בשנה. מרבית פציעות הספורט הן קלות – פצעים, שפשופים, נקע – ואינן מחייבות אשפוז או טיפול מורכב, אך יש פציעות קשות יותר, החל משברים ועד פגיעות ראש.

הכלל הראשון להורים בכל מה שקשור לעיסוקים הספורטיביים של הילדים, הוא חינוך להקפדה על כללי בטיחות; החל מלבוש מתאים לספורט, דרך שתייה מספקת, הכרת חוקי המשחק ועד שינה ומנוחה כמו שצריך. הילדים צריכים להיות מודעים לסיכונים וללמוד להיות זהירים ומחושבים.

אבל ספורט הוא עיסוק דינאמי ודברים קורים, ולכן כדאי לחשוב על נושא שלא אוהבים לחשוב עליו יותר מדי – ביטוח.
ראשית יש לדעת כי ילדים הנמצאים באחריות מערכת החינוך נהנים מכיסוי ממלכתי 24/7, גם מחוץ למוסדות החינוך, גם בחופשות, כל עוד הם מוגדרים בסטטוס של תלמידים. קראו במגזין AIG: ביטוח תאונות אישיות לתלמידים במערכת החינוך.

ילדים העוסקים בספורט במסגרת של אגודת ספורט רשומה, נהנים מכיסוי ביטוחי בו מחויבת האגודה לכל ילד הרשום אצלה. מומלץ לבדוק את הנושא כאשר רושמים את הילדים לאגודה.

האם הכיסוי במסגרת מערכת החינוך ובמסגרת אגודת הספורט מספיק לכם?

הדרך להרחיב את הכיסוי: ביטוח תאונות אישיות

כל משפחה יכולה לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות הכוללת גם את הילדים (עד גיל 17). קראו אודות AIG Recover באתר שלנו.

ל-AIG גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות המותאמת במיוחד לעוסקים בספורט. חשוב לדעת, כי הפוליסה אינה מכסה תאונות אישיות במסגרת הפעילות באגודת ספורט, אלא במסגרת של עיסוקים ספורטיביים במסגרת פרטית.

תכנון פתרון של ביטוח תאונות אישיות פרטי, המשלים ביטוחים ממלכתיים ואחרים, צריך להיעשות בראייה כוללת של צרכי ההגנה של המשפחה. במקורו נועד ביטוח תאונות אישיות להבטחת מקורות קיום למשפחה במקרה של נכות או מוות מתאונה של הורה מפרנס. כיום, כחלק מהאסטרטגיה של פתרונות בהתאמה אישית, פותחו הפתרונות החדשים שמאפשרים לתת מענה מדויק – כיסוי ומחיר – לצרכי הביטוח של כל לקוח. לדוגמא, כאשר אחד הילדים עשוי לפתח קריירה ספורטיבית לכל פציעה יש משמעות כלכלית שונה מאשר לאותה פציעה באותו סוג ספורט אך במסגרת חברתית.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים