מה זה ביטוח תאונות אישיות ולמה הוא נחוץ

מה זה ביטוח תאונות אישיות ולמה הוא נחוץ?

איך הצליח ביטוח כה בסיסי וחיוני ליצור סביבו כל כך הרבה בלבול? הגיע הזמן לפזר את הערפל סביב הפתרון שעושה את ההבדל - מה זה ביטוח תאונות אישיות

אם יש תחום ביטוח שצריך לפזר מסביבו את הערפל זהו ביטוח תאונות אישיות, וכאשר התמונה תתבהר אתם – אולי – אפילו תגידו תודה. כי אם עכשיו יתכן שאינכם יודעים מה זה ביטוח תאונות אישיות, כאשר תדעו תבינו איזה מזל שיש פתרון כזה.

מה זה ביטוח תאונות אישיות – קיצור תולדות הבלבול

לפני שנענה לשאלה הפרקטית 'ביטוח תאונות אישיות האם כדאי?', בואו נפענח איך הצליח ביטוח כה בסיסי וחיוני לבלבל כל כך הרבה אנשים.

ראשית, הכינוי המקוצר 'ביטוח תאונות' יוצר בלבול מיידי, ונפוץ מאוד, עם ביטוחי הרכב. שנית, הקשר של ביטוח תאונות אישיות לפציעות וחבלות גוף יוצר בלבול, נפוץ גם הוא, עם ביטוחי הבריאות.
בלבול שלישי הוא עם ביטוחי הנסיעות לחו"ל, שנובע ככל הנראה מן הדוגמאות אודות תאונות בחו"ל (כן, הכיסוי בביטוח תאונות אישיות הוא עולמי).

אלא שביטוח תאונות אישיות הוא תחום בפני עצמו, ובמקרים רבים הוא עושה את ההבדל – ובגדול.

אז מה זה ביטוח תאונות אישיות?

– פיצוי כספי במקרה של נזק גופני המכוסה בפוליסה. הפיצוי ניתן ללא קשר וללא תלות בביטוחים נוספים כגון ביטוח חובה, ביטוח בריאות, ביטוח נסיעות לחו"ל, אובדן כושר עבודה וכד'.

– הפוליסה יכולה לכסות מגוון רחב של תאונות וסיכונים, החל מהחלקה באמבטיה, נפילה ברחוב ועד תאונת דרכים.

– הביטוח תקף 24/7 בכל מקום בעולם.

ביטוח תאונות אישיות האם כדאי? דוגמאות להמחשה

אם חלילה נפצעתם בתאונת דרכים, הטיפול הרפואי והאשפוז מכוסים באמצעות ביטוח החובה לרכב. אם שברתם רגל כתוצאה מנפילה מסולם בעת סיוד הבית, ביטוחי הבריאות שלכם מכסים את הוצאות הטיפול.
אלא שבמקרים רבים הוצאות הטיפול הרפואי והאשפוז אינן ההוצאות היחידות שגורמת התאונה.

לדוגמא; רגל שבורה שמחייבת אתכם לנוע תקופה בכסא גלגלים כרוכה בהוצאות הסעה, התאמה של הבית, אולי עזרה מיוחדת ורכישת ציוד מסויים.
ביטוח תאונות אישיות מאפשר לכם לממן חלק מהוצאות אלה, אם לא את כולן (בכפוף לתנאי הפוליסה) בלי לשבש את התקציב המשפחתי.
פציעות שונות עלולות לגרום גם לאובדן ימי עבודה ולאובדן הכנסות, והפיצוי של ביטוח תאונות אישיות עשוי לאפשר קיום ראוי בתקופת הפציעה.

אז מה זה ביטוח תאונות אישיות? ביטוח שעושה את ההבדל.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים