פורים על בטוח, כללי בטיחות לילדים בתחפושת

פורים על בטוח, כללי בטיחות לילדים בתחפושת

זה הזמן להזכיר להורים ומבוגרים האחראים כמה כללי בטיחות פשוטים שהקפדה עליהם תבטיח את שמחת פורים ללא תקלות

חג פורים מתקרב ואיתו הצהלה והשמחה. אין מראה יותר משובב נפש מאשר לראות ילדים חוגגים בתחפושות מרהיבות ברחובות העיר, עם שלל אביזרי שובבות והמון חדוה, והורים מחייכים בנחת עם מצלמות שעובדות ללא לאות. חג פורים חג גדול לילדים, כמאמר השיר.
כולם כבר מתכוננים לשמחה השנתית בגני הילדים ובבתי הספר, בתנועות הנוער, במתנ"סים, בגינות הציבוריות ובכיכרות. לכולם תקווה בלב שמזג האויר יסביר פנים לחג ושיהיה שמח עד-דלא-ידע.

זה הזמן להזכיר להורים ומבוגרים האחראים כמה כללי בטיחות פשוטים שהקפדה עליהם תבטיח את שמחת פורים ללא תקלות.

תחפושת בטוחה

מה כדאי לבדוק כאשר בוחרים תחפושת לילדים? ראשית לוודא כי התחפושת עשויה מחומרים חסיני אש. אין לשלב בתחפושת חומרים שמתלקחים בקלות כגון צמר גפן, נייר וכד'. גם שובלי בד ובגדים נפוחים עלולים להוות סיכון בסביבה של נרות ותנורים מסוגים שונים. כמו כן, שובלי בגד ובד רפוי עלולים להתפס במתקנים וחפצים שונים.
יש לוודא כי הילד בתחפושת נהנה מחופש תנועה מירבי, שדה ראייה מלא, ויכולת לנשום ללא בעיות. מסכה צמודה מדי עלולה להקשות על הנשימה, פתחי עיניים קטנים מדי מפריעים לראייה ותחפושות מגושמות גורמות לתנועה מסורבלת עם סיכון מוגבר למעידה. תחפושות מסורבלות גם מקשות על הילדים לקום לאחר מעידה.

בחרו לילדיכם תחפושות צמודות וקצרות שגם יבטאו את היצירתיות וגם יאפשרו הנאה מלאה מאירועי החג העתיר בהתרחשויות ללא סיבוכים. אף ילד לא רוצה להשאר בצד כאשר חבריו משתובבים רק בגלל שיש לו/לה תחפושת מאוד יצירתית אבל מסורבלת. לא כיף.

עוד כללי בטיחות לחג פורים

  • מומלץ לרכוש את התחפושות ואת אביזרי החג השונים רק בחנות מוכרת ולבדוק אותה היטב לפני הקנייה.
  • להשתמש בחומרי איפור לא רעילים המותרים במגע עם העור ובמיוחד עור הפנים.
  • להנחות את הילדים לא ללבוש מסכה או תחפושת לא צמודה במתקני שעשועים.
  • קראו יחד עם הילדים את הוראות השימוש של אביזרי התחפושת.
  • הקפידו כי אביזרי התחפושת עשויים מחומרים רכים וגמישים.

על ילדים ועל ביטוח

ילדים במוסדות חינוך מכוסים במסגרת ביטוח תלמידים שהוא סוג של ביטוח תאונות אישיות, המעניק כיסוי 24 שעות ביממה, גם במקרה של תאונה בבית או ברחוב.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים