ביטוח סטודנטים - מגזין AIG

ביטוח תאונות אישיות לסטודנטים

בניגוד לביטוח לתלמידים ביטוח תאונות אישיות לסטודנטים תלוי במוסד האקדמי, שעשוי לבחור לבטח את הסטודנטים אך אינו חייב לעשות כן

באוקטובר מתחילה שנת הלימודים במוסדות האקדמיים בישראל ואלפי סטודנטים חוזרים לספסל הלימודים. כמו במקרה של תלמידי הגנים ובתי הספר, כפי שפרסמנו כאן במגזין AIG לפני מספר שבועות, גם סטודנטים מבוטחים במסגרת ביטוח תאונות אישיות ע"י מוסדות הלימוד. בניגוד לתלמידים ביטוח תאונות אישיות לסטודנטים אינו גורף וכוללני והוא תלוי במוסד האקדמי, שעשוי לבחור לבטח את הסטודנטים אך אינו חייב לעשות כן. לכן ההמלצה הראשונה לסטודנט היא לבדוק מול המוסד בו הוא לומד האם קיים ביטוח תאונות אישיות.
יש לשים לב כי גם במוסדות שמספקים את הפוליסה לסטודנטים לא מדובר בביטוח חינם, בשונה מהביטוח לילדי הגן וביה"ס, אלא בביטוח בתשלום אשר תמורתו נגבית באמצעות תשלומי שכר הלימוד. לכן, גם אם יש לכם ביטוח תאונות אישיות המוסד האקדמי בו אתם לומדים, כדאי מאוד לברר את תנאיו ולבדוק האם אתם זקוקים להרחבות ולהשלמות.

סקירה באתר Ynet מציגה את הנושא בהרחבה. כדאי לשים לב למספר נקודות מרכזיות:

  1. כאשר קיים ביטוח תאונות אישיות לסטודנטים במוסד האקדמי הוא תקף למגוון סוגי תאונות ופציעות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בכל מקום בעולם – כן, כולל מחוץ לכותלי המוסד.
  2. סטודנטים היוצאים מעת לעת לחו"ל צריכים לדעת כי למרות שיש חפיפה מסוימת בין הכיסוי בביטוח תאונות אישיות לבין הכיסוי במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל, שני הביטוחים שונים לחלוטין ואינם מחליפים זה את זה.
  3. ביטוח תאונות אישיות לסטודנטים אינו כולל כיסוי בגין פגיעה בתאונת דרכים, המכוסה במסגרת של ביטוחים אחרים.
  4. תביעת ביטוח כנגד חברת הביטוח אינה שוללת את הזכות לתביעת נזק מן הגורם הפוגע (במידה וקיים כזה).
  5. ביטוח תאונות אישיות במסגרת מוסד אקדמי כגון אוניברסיטה או מכללה אינו שולל את הצורך בביטוח תאונות אישיות פרטי. היקף הכיסוי והפיצוי הדרוש לך במקרה של תאונה כלשהי הינו עניין אישי, ולעתים יש צורך גם בפוליסה פרטית להשלמת הכיסוי הדרוש.
קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים