ביטוח בריאות פרטי האם כדאי

ביטוח בריאות פרטי האם כדאי?

בישראל יש סל בריאות ממלכתי מקיף ושירותי בריאות נוספים (שב"ן) של קופות חולים. אז מדוע יותר ויותר ישראלים עונים 'כן' לשאלה 'ביטוח בריאות פרטי האם כדאי'?

'ביטוח בריאות פרטי האם כדאי?' זו אולי שאלת השאלות בעידן הביטוח המודרני בישראל. שהרי כל אזרח נהנה מכיסוי מקיף למדי במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי (סל הבריאות), ורוב גדול בישראל נהנה גם משירותי הבריאות הנוספים (שב"ן) של קופות החולים. אז בשביל מה צריך גם ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי האם כדאי – תמונת מצב עולמית

בניגוד לישראל, במרבית מדינות העולם ביטוח הבריאות הממלכתי הוא מצומצם יחסית וגם איכותי פחות. לכן ניתן לראות תופעה עולמית של עלייה משמעותית ברכישת פוליסות ביטוח בריאות פרטי, שבלעדיו האזרח מכוסה רק לטיפולים מוגבלים ותקופות אשפוז מצומצמות. התנאים משתנים, כמובן, ממדינה למדינה, אך באופן כללי בהשוואה לישראל הכיסוי הוא חלקי מאוד.

אלא שבאופן מפתיע גם בישראל נרשמת עלייה ברכישות של ביטוח בריאות פרטי. מה ההסבר?

המודעות של ישראלים לנושא בריאות ורפואה היא גבוהה מאז ומתמיד. היום, כאשר כל המידע זמין ונגיש באינטרנט, הישראלים מעודכנים בחידושי הרפואה כמעט בזמן אמת, והמודעות מרקיעה שחקים. גם הדיון הציבורי השנתי בנושא סל הבריאות תורם למודעות הגבוהה של הישראלים בתחום הרפואה.
לכן ניתן להעריך כי העובדה שכה רבים עונים 'כן' לשאלה 'ביטוח בריאות פרטי האם כדאי?' אינה תוצאה של אי הבנה, טעות, טרנדיות או רכישה ספונטנית ללא מחשבה.

מדוע ביטוח בריאות פרטי מומלץ לישראלים?

שירותי הבריאות בישראל מתחלקים  לשלושה רבדים:

רובד ראשון בסיסי שירותי בריאות הניתנים לכולנו על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי ועבורו אנחנו משלמים דרך תלוש השכר שלנו .

רובד שני  –הביטוחים המשלימים של קופות החולים.

רובד שלישי ביטוחי הבריאות הפרטיים.

מי שרוצה מעטפת הגנה מירבית צריך לקחת בחשבון את שלושת הרבדים.

ביטוח בריאות פרטי נועד בראש ובראשונה למלא פערים וחוסרים שאינם מקבלים מענה מלא במסגרת סל הבריאות הממלכתי או במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים.

פערים אלו מתייחסים על פי רוב למקרים רפואיים קשים, "קטסטרופות" שעלות הטיפול בהם עלולה להגיע למיליוני שקלים, לדוגמא: טיפולים והשתלות איברים בחו"ל, תרופות מצילות חיים שאינן כלולות בסל הבריאות ועוד…

מכלול ההיבטים והיתרונות, וראייה רחבה של סיכוני הבריאות והאפשרויות המתקדמות לריפוי, מביאה ישראלים רבים למסקנה – ביטוח בריאות פרטי האם כדאי? ודאי.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים