אשה רוקדת

לרקוד עם אפליקציה – זה שווה כסף

ריקוד הוא פעילות גופנית, כלומר – הוא יכול להיות חלק מאורח חיים בריא. אם אתם רוצים גם להרוויח כסף מהריקוד, ודאו שאפליקציית AIG Safe Life צמודה אליכם

הבסיס לאורח חיים בריא הוא פעילות גופנית. גם תזונה ושחרור ממתחים הם מרכיבים של אורח חיים בריא, אבל פעילות גופנית נחשבת לאבן היסוד. היא גם הכי קלה למדידה.

אתם ודאי חושבים על חדר כושר, פעילות ספורטיבית כגון הליכה, ריצה או שחייה, או על משחקי כדור בפארק, אך האמת היא שכל פעילות גופנית טובה, ולו הפשוטה ביותר.

בואו נדבר על ריקוד.
בטבלאות השווי המטבולי של פעילות גופנית (Metabolic Equivalent of Task) סוגים שונים של ריקוד מקבלים ניקוד של בין 3 ל-6.
לשם השוואה; השווי המטבולי של ישיבה ללא תנועה הוא 1, של ניקיונות הבית הבסיסיים הוא 3.5. כלומר, ריקוד הוא בהחלט פעילות גופנית מועדפת ושווה ביותר.

אז תרקדו. בחוגים, במפגשים חברתיים, במסיבות, באירועים. לרקוד זה גם כיף (אפרופו שחרור ממתחים) וגם טוב לגוף.
אבל אתם לא צריכים שירקידו אתכם עם דיג'יי או תזמורת. תרקדו לבד בבית, סתם כך ברגע פנוי, בעת הניקיונות עם המטאטא, מול הטלוויזיה, עם או בלי הילדים. פשוט תרקדו.

לרקוד זה משתלם – לגוף ולכיס

פרט לשווי המטבולי, הערך לגוף ולבריאות הגוף, הריקוד יכול להשתלם לכם גם כלכלית, אם יש לכם ביטוח בריאות של AIG, ואת אפליקציית AIG Safe Life.

תוכנית AIG Safe Life נולדה כדי לעודד אתכם לאורח חיים בריא יותר. התמריץ הוא כסף – עד 25% מהעלות השנתית של ביטוחי הבריאות, ביטוחי החיים וביטוחי תאונות אישיות.

אם יש לכם אחת מן הפוליסות האלה ב-AIG, כל מה שאתם צריכים זה להוריד את האפליקציה שתמדוד את תנועות הגוף שלכם, תתרגם אותן לשיווי מטבולי (כדי שתדעו כמה התנועה משתלמת לגוף) ואחר-כך לנקודות ששוות הנחה במחיר הביטוח בסוף השנה.
כל שנה המדידה מתחילה מחדש. כל שנה אפשר להרוויח עד 25% ממחיר הביטוחים. לאורך זמן מדובר בחיסכון של אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים, בהתאם לכמות ולהיקפי הביטוחים שברשותכם.

אז תרקדו ותרוויחו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים