נשים מדלגות - אורח חיים ספורטיבי גדול עליכם? תחשבו בקטן

אורח חיים ספורטיבי גדול עליכם? תתחילו בצעד קטן

כמה פעמים הבטחתם לעצמכם לעשות פעילות גופנית ולא עמדתם בזה? הנה כמה טיפים איך להתחיל בקטן. כל צעד נחשב

אתם יודעים שזה בריא וכדאי. אתם מאוד מאוד רוצים לעשות קצת פעילות גופנית, אבל מתקשים להתחיל, לא כל שכן להיכנס למשטר של משמעת ושל אורח חיים ספורטיבי.

אנחנו כאן עם כמה רעיונות פשוטים, שאפשר ליישם ולהתקדם צעד צעד, בקצב שלכם.

אל תחשבו ספורט, תחשבו תנועה

זה לא ילך בבת אחת. לא תהפכו בהחלטה לאנשים שעושים ספורט על בסיס קבוע ובאופן אינטנסיבי. למרות שחשבתם על זה ואפילו ניסיתם להתחיל פה ושם – ריצה, הליכה, שחייה, חדר כושר. נרשמתם, קבעתם, הבטחתם לעצמכם ולא קיימתם.

אז בואו נרד מהתוכניות הגדולות על אורח חיים ספורטיבי, ונתמקד בתנועה של הגוף בלי קשר לספורט. כל תנועה שווה, לכל תנועה יש ערך מטבולי.

אפילו לצעדים הספורים שאתם עושים מדלת הכניסה של הבית עד לאוטו בחניה – גם להם יש ערך.

חפשו הזדמנויות קטנות לזוז קצת

אחרי שהבנתם את העיקרון הבסיסי הזה, של תנועה משתלמת, תתחילו לחפש את ההזדמנויות הקטנות לעוד קצת תנועה. כל מדרגה, כל מטר, מהווים אתגר קטן שאפשר לממש.

אתם גם יכולים לעזור לעצמכם עם החלטות ומעשים קטנים. למשל, לוותר על המעלית לטובת המדרגות (זה טוב גם בעלייה וגם בירידה). אם אתם גרים או עובדים בקומה גבוהה, קחו את האתגר בקטנה – 2 קומות אחרונות, אחר כך 3 קומות ואחר כך 4.

פעילות גופנית זה לא רק ספורט

מי יודע, אולי בסוף תסגלו לעצמכם גם תודעה וגם משמעת, ואפילו תגיעו לשלב בו המעבר לפעילות ספורטיבית של ממש יהיה קל.

תנו לעצמכם תמריץ כספי

האמת היא, שאנחנו ב-AIG כבר נותנים לכם תמריץ כספי לפעילות גופנית, כך שאתם פשוט צריכים להשתלב בתוכנית AIG Safe Life ולחסוך מאות ואלפי שקלים בשנה, במחירי ביטוח הבריאות, ביטוח החיים וביטוח תאונות אישיות.

התוכנית מבוססת על האפליקציה של חברת Shapa, שרושמת באופן אוטומטי כל תנועת גוף ומתרגמת אותה לשווי ערך מטבולי. כך אתם יכולים לדעת כמה תורמת כל תנועה שלכם לחילוף החומרים בגוף (מטבוליזם).

אם יש לכם פוליסות של AIG, האפליקציה תחשב עבורכם גם נקודות, שיהפכו בסוף השנה להנחה משמעותית במחירי הביטוח. כך תוכלו לחסוך עד 25% מהעלות השנתית של הביטוחים המשתתפים. המון כסף.

AIG מתגמלת על אורח חיים בריא

בהצלחה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים