אפליקציית תיירות חדשה להחלפת מקומות בטיסה

אפליקציית תיירות חדשה מאפשרת החלפת מקומות בטיסה תמורת תשלום

טסים לחו"ל? אם אין לכם דרישות מיוחדות ונוח לכם בכל מקום, למה שלא תרוויחו מזה כסף? אפליקציית תיירות חדשה בשם 'סיטרו' מאפשרת החלפת מקומות בטיסה תמורת תשלום. בינתיים רק בארה"ב

כבר קרה לכם שהסכמתם לוותר על מקום טוב במטוס ולהתחלף עם מישהו אחר כמחווה של רצון טוב? היום אפשר להרוויח מזה כסף. הכירו את אפליקציית 'סיטרו' (Seeteroo) – אפליקציית תיירות חדשה שמשמשת זירת מסחר בה ניתן ליצור קשר עם הנוסעים האחרים ולבצע את העסקה במחיר נקוב, לפני או אחרי העלייה למטוס.

כיצד עובדת סיטרו? אפליקציית תיירות להחלפת מקומות בטיסה

לאחר שמזינים את פרטי הטיסה האפליקציה מציגה היכן יושב כל נוסע ואם הוא מעוניין להחליף את מושבו במושב טוב יותר או פחות. מחיר המושבים להחלפה נקבע על ידי "המוכר" וממנו גובה החברה 15%. "המוכר, מקליד את המחיר המבוקש תמורת המושב ומחכה להצעות קנייה. המחירים חייבים להתחיל ב-5 דולרים, והם מאמירים ככל שהמושב מבוקש יותר, מבלי שהאפליקציה תתערב בקביעתם.

אפליקציית תיירות סיטרו מנצלת את העובדה שאין חוק המונע להחליף מקומות ישיבה לאחר העלייה למטוס, למרות שחייבים לעלות למטוס עם כרטיס הטיסה המקורי שקניתם על שמכם. חברות התעופה אף מתירות זאת רשמית, אם אין התערבות מכוונת של צוות המטוס כדי למנוע זאת מסיבה ספציפית. לכן אין חשש שתשלמו על מושב טוב יותר.

לעיון נוסף והדגמה כיצד להחליף מושב בסיטרו, צעד אחר צעד

חברה אמריקאית בתהליך התרחבות

מכיוון שהתשלום נעשה בכרטיסי אשראי השירות זמין, נכון להיום, רק לאזרחי ארה"ב. עדיין אין אפשרות להשתמש בשירות PayPal ושירותי תשלום אחרים, אבל אפליקציית תיירות 'סיטרו' מתכננת להכניס גם אותם לתכנית.

האפליקציה אינה מזוהה עם אף חברת תעופה, אולם 'סיטרו' חברה בארגון התעופה Airline Passenger Experience Association (APEX). זהו שירות נוסף שמצטרף למגמה של כלכלת השיתוף וצרכנות תיירות בשירות עצמי, ומעניין יהיה לעקוב ולראות אילו עוד שירותים מובנים מאליהם יצטרפו למגמה זו.

(אם כבר דיברנו על תיירות בשירות עצמי, אנחנו מזכירים כי ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל באתר AIG)

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים