האם כדאי לעשות ביטוח חיים

האם כדאי לעשות ביטוח חיים ומתי?

השאלה הנכונה היא לא האם כדאי לעשות ביטוח חיים, אלא מתי הזמן לעשות אותו. לפי נתונים עולמיים רכישת ביטוח חיים מתרחשת בדרך כלל לקראת הקמת משפחה או הרחבת המשפחה

האם כדאי לעשות ביטוח חיים? לא נפתיע אתכם עם נשיב 'כן!!!' ואף נוסיף מספר סימני קריאה כדי להדגיש עד כמה אנחנו נחושים בתשובתנו. ודאי גם לא תופתעו לדעת שאנשים רבים, אם לא רוב, חושבים אותו דבר, והראייה היא היקף המכירות של ביטוח חיים, מוצר מוביל בסל המוצרים של AIG, נדבך יסוד בתיק הביטוח האישי והמשפחתי ואחד מפתרונות הביטוח הנפוצים ביותר.

האם כדאי לעשות ביטוח חיים היא שאלה שקשורה בזמן, ובמרבית המקרים הכוונה האמיתית מאחוריה היא 'האם הגיע הזמן לעשות ביטוח חיים?'
עובדה ידועה היא כי הנטייה לרכישת ביטוחי חיים עולה כאשר אדם עומד בפני הקמת משפחה (נישואים) או לפני הרחבת משפחה (לידה). תופעה זאת מוכרת בענף הביטוח בכל העולם והיא מעידה כי אנשים מבינים מהו ביטוח חיים ומהי חשיבותו – כאשר יש לך אחריות למשפחה, ובמיוחד לצאצאים, אתה יודע שכדאי לעשות ביטוח חיים. זה כמעט אינסטינקט.

האם כדאי לעשות ביטוח חיים כאשר יש תוכנית פנסיה?

תוכניות פנסיה כגון קרן פנסיה וביטוח מנהלים יכולות לכלול גם רכיב של ביטוח חיים. זה טוב וחשוב אבל הכיסוי לביטוח חיים במסגרת הפנסיונית אינו מספק את כל הצרכים. הכיסוי בתוכנית הפנסיה כפוף לגובה השכר והוא רק חלק מהתוכנית, יחד עם החיסכון הפנסיוני שהוא המרכיב העיקרי. כלומר, אם יש לכם כיסוי לביטוח חיים במסגרת תוכנית פנסיה, תוכלו להקטין בהתאם את הכיסוי במסגרת הפוליסה הפרטית, וכמובן לחסוך במחירה.

האם כדאי לעשות ביטוח חיים כאשר יש כיסוי בביטוח המשכנתא?

חשוב להבין, המוטב בביטוח המשכנתא הוא הבנק המלווה ולא המשפחה, לכן אין בעצם קשר בין ביטוח חיים למשכנתא ובין פוליסת ביטוח חיים פרטית המבטיחה סכום כסף למשפחה במקרה של אסון למבוטח.

השורה התחתונה

ביטוח חיים נועד להבטיח מקור של הכנסה כספית למשפחה לאחר מותו של המבוטח במיוחד באם הוא המפרנס העיקרי. אובדן הכנסתו יכול לגרום לזעזוע פיננסי העלול להביא להידרדרות כלכלית מהירה של המשפחה.
ביטוח זה מאפשר למשפחה לשמור על אורח החיים הרגיל מבלי להזדקק לעזרתם של אחרים ומבלי שיהיה צורך לעשות שימוש בכספים שנחסכו במשך זמן רב למטרות חשובות אחרות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים