חופשת סקי - איך לבחור רכב שכור

חופשת סקי – איך לבחור רכב שכור?

האם מומלץ להוסיף לחבילת הנופש גם רכב שכור ואיזה הכי מתאים לתוכנית שלכם לבילוי חופשת סקי? לפניכם מספר שיקולים למחשבה

חופשת סקי הפכה בשנים האחרונות לבילוי חו"ל מועדף ע"י הישראלים, שפוקדים את אתרי הסקי הפופולריים של אירופה שנה אחר שנה. הביקוש עשה את שלו וחברות תיירות בישראל מציעות דילים וחבילות לנופשי סקי – בודדים, זוגות ומשפחות.

ההכנה לחופשת סקי כוללת את כל השלבים של תכנון חופשה – טיסות, מלונות וכל השאר – עם מאפיינים ייחודיים כגון הובלת ציוד או שכירת ציוד, גרדרובה ספורטיבית המתאימה לספורט הקריר והאקטיבי, ולעתים קרובות גם הדרכה מקצועית בשטח.

דילמה נפוצה של המתכננים חופשת סקי היא האם לכלול רכב שכור בחבילת הנופש? ההחלטה מושפעת מכמה שיקולים עיקריים: התקציב, נבחרת הנופשים ואופי החופשה.

במרבית אתרי הסקי פועלים שירותי תחבורה עצמאיים להסעת הגולשים מנמל התעופה או תחנת הרכבת אל המלון ומהמלון אל מסלולי הגלישה וחזרה. לעתים קרובות יש גם שירותי הסעה למקומות בילוי ותיור הסמוכים לאתרי הסקי, כך שאלה המתכננים חופשת סקי במקום אחד יכולים לחסוך את עלות הרכב. אך למי שמעוניין לשלב את אתגרי הגלישה עם חוויות טיול, או מתכנן דילוג בין מספרי אתרי סקי, כדאי לשקול לשכור רכב. גם גיחות קצרות כגון סופ"ש סקי אינן מחייבות שכיר רכב כאשר התחבורה מסודרת ומאורגנת, אך בחופשות סקי ארוכות יותר, במיוחד עם ילדים, רכב שכור עשוי להתגלות כהחלטה מבריקה ומועילה. גמישות אף פעם לא הזיקה לנופשים.

נופשים השוכרים את הציוד באתרי הגלישה יכולים להסתפק במכונית קטנה וקומפקטית לגיחות לעיירה הסמוכה ולטיולי נוף קצרים. בחופשה עם ילדים חלים על הבחירה כל החוקים של כל חופשה משפחתית בחו"ל – מרחב לנוסעים שמשתעממים מהר וצריכים העסקה מתמדת, מערכת מולטימדיה, תא מטען גדול וכד'. מיני-ואן יכול לעשות את העבודה.
לנופשי סקי עם ציוד אישי שמובילים את הציוד איתם, מתקן מתאים להובלת ציוד הגלישה והמטען העודף – גגון, נגרר או חלל הטענה גדול במיוחד – הוא תנאי הכרחי.

החלטתם על חופשת סקי עם רכב? כדאי להזמין מראש יחד עם החבילה כולה, אך ניתן גם לשכור רכב במדינת היעד ובדרך כלל אף באתר הסקי עצמו, ודאי באתרי הסקי הפופולריים. עניין חשוב שיש לתת עליו את הדעת בכל חופשה עם רכב בחו"ל הוא ביטוח הרכב.

ואם כבר ביטוח, אז לא לשכוח ביטוח נסיעות המתאים לחופשת סקי אקטיבית, עם או בלי רכב.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים