יעדי תיירות נחשקים, קיץ 2015: פורטוגל

יעדי תיירות נחשקים, קיץ 2015: פורטוגל

פורטוגל כובשת את לב התייר הישראלי והופכת ליעד תיירות פופולארי, בזכות ייחודיות ומחירים אטרקטיביים

חופשת הקיץ החלה ואתרי החדשות והתיירות התמלאו בכתבות אודות יעדי התיירות המועדפים והנחשקים של קיץ 2015. במעבר רוחבי על ההמלצות באתרים השונים ניתן לזהות מספר מגמות מובילות, ביניהן בולטת החדשה שפורטוגל כובשת את צמרת אתרי היעד של התייר הישראלי.

פורטוגל היא מדינה "ים תיכונית" עם חוף לאוקיינוס האטלנטי. אמנם אין לה קשר גיאוגרפי ישיר לים התיכון, אך התרבות והאווירה בה מתכתבות עם הים-תיכוניות שאנחנו, ועוד מיליוני תיירים מכל העולם, כל כך אוהבים. בנוסף מושפעת פורטוגל משכנותה עם ספרד והיותה חלק מאירופה המערבית. שילוב ייחודי שתמיד משך אליו תיירים ובשנים האחרונות מוביל אותה לצמרת ענף התיירות האירופי.

ואם כבר שילובים מרתקים, פורטוגל מציעה אפשרויות מגוונות לחופשה רב-גונית: חופים נהדרים, נופים מקסימים, ערים תוססות, כפרים שלווים, היסטוריה רבת עוצמה ופולקלור מלבב. פורטוגל מתאימה הן לטיולים, הן לנופש, גם לחופשה ארוכה ועשירה וגם לגיחות קצרות וממוקדות. אוכל מעולה, יינות טובים ושאר פינוקים הם חלק מכל חופשה במדינה האיברית מסבירת הפנים.
עניין מיוחד עבור התייר הישראלי היא המורשת היהודית של פורטוגל, שאכלסה בעבר את אחת מן הקהילות המפוארות בהיסטוריה של יהדות אירופה.

פורטוגל אינה מדינה יקרה לתייר וביחס להשקעה היא מעניקה תמורה גדולה, אם כי גם בפורטוגל ניתן למצוא חופשות ברמות מחיר שונות – ממחיר עממי ועד מחיר אקסקלוסיבי. שירותי התיירות מפותחים למדי, תוך שמירה על אותנטיות.

בנוסף למחיר האטרקטיבי של חופשה בפורטוגל, בקיץ 2015 התייר הישראלי נהנה ממחירים טובים לעומת שנים קודמות. מאמר שפורסם לאחרונה באתר Ynet אף מעניק למצב את הכותרת קיץ 2015: קריסת מחירי הנופש – והרווח שלכם. אך כאמור, עלייתה של פורטוגל לראש רשימת היעדים המועדפים לקיץ 2015 נובע לא רק מהכדאיות הכלכלית אלא גם, ובעיקר, מן הייחודיות של פורטוגל והשילובים יוצאי הדופן הכלולים בבחירה בפורטוגל כיעד לחופשה או טיול.

התיירות בפורטוגל מהווה 5% מהתל"ג. ליסבון, בירת פורטוגל, היא העיר השנייה בפופולאריות באירופה אחרי ברצלונה, עם למעלה מ-7 מיליון תיירים בשנה. במילים אחרות, לא רק אנחנו חושבים שזהו יעד מועדף. בקרו באתר התיירות הרשמי של פורטוגל

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים