10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח חיים

10 דברים שכדאי לדעת לפני שרוכשים ביטוח חיים

פוליסת ביטוח חיים ריסק היא אחת מאבני היסוד של תיק הביטוח האישי והמשפחתי. 10 נקודות עיקריות למבוטח

  1. מרבית בעלי פוליסות ביטוח חיים הרגישו בצורך ורכשו את הכיסוי באחד משני צמתי חיים: נישואים ולידת הילד הראשון. הקמת משפחה היא המניע מס' 1.
  2. ביטוח חיים מבטיח פיצוי כספי למוטבים הרשומים בפוליסה (בדרך כלל המשפחה הקרובה, כמובן) במקרה של פטירת המבוטח. ניתן לכלול גם כיסוי למקרה של נכות מוחלטת וצמיתה (75% נכות לכלל החיים). גובה הפיצוי נקבע ע"י המבוטח ויכול להשתנות מעת לעת עפ"י שיקול המבוטח.
  3. לכל אחד מאיתנו עשויים להיות בשלב כלשהו ביטוח חיים בשלוש מסגרות: במסגרת פוליסת ריסק פרטית, במסגרת ביטוח משכנתא ובמסגרת ביטוח פנסיוני.
  4. ביטוח חיים במסגרת ביטוח המשכנתא אינו תחליף לפוליסה פרטית והוא מיועד להבטיח החזר המשכנתא לבנק במקרה מוות או נכות מקבל המשכנתא. הפוליסה למעשה מגנה על הבנק מפני אובדן החזר המשכנתא ובכך מבטיחה למשפחת המבוטח את הבעלות על הנכס. גובה הביטוח כגובה המשכנתא.
  5. ביטוח חיים במסגרת של ביטוח פנסיוני (קרן פנסיה או ביטוח מנהלים) קשור לגובה ההכנסה של המבוטח ובמרבית המקרים אינו מעניק פיצוי מספק.
  6. ביטוח חיים ריסק הוא הכלי הבסיסי ביותר להבטחת פיצוי כספי למשפחה. רבים רואים בו את פוליסת הבסיס בתיק הביטוח האישי והמשפחתי. גובה הפיצוי נקבע, כאמור, ע"י המבוטח. במידה וקיים ביטוח פנסיוני, ניתן להקטין את גובה הכיסוי ואת עלות הביטוח.
  7. חשוב מאוד לדייק בפרטי המוטבים, אלו שיהיו זכאים לתגמולי הביטוח. מומלץ לציין שם ות.ז. שכן מוטבים מוגדרים יכולים לדרוש את תגמול הביטוח על ידי המצאת תעודת פטירה בלבד. אם לא מצוינים פרטי המוטבים, המוטבים יהיו יורשים על פי חוק, יש לקבל צו ירושה והתהליך אורך זמן.
  8. פוליסת ביטוח חיים ריסק AIG Life משלמת עד 50% מהפיצוי עוד בחייו של המבוטח במקרה של גילוי מחלה סופנית.
  9. תוכנית "הכנסה למשפחה" מאפשרת קבלת הפיצוי הכספי כקצבה חודשית לתקופה שנקבעה ע"י המבוטח.
  10. בני זוג הרוכשים ב-AIG את אותה פוליסה זכאים שניהם להנחה של 5%.

לחצו כאן לקבלת הצעה לביטוח חיים

למה ומתי לעשות ביטוח חיים?
כמה עולה ביטוח חיים ריסק?
מי צריך ביטוח חיים של 201 מיליון דולרים?

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים