ביטוח נסיעות לחו''ל המלצות

ביטוח נסיעות לחו"ל המלצות

חושבים שאתם יודעים כל מה שצריך על ביטוח נסיעות? יש כאלה שלא והם מחפשים תשובות בגוגל. ביטוח נסיעות לחו"ל המלצות

אנשים שמקלידים בגוגל 'ביטוח נסיעות לחו"ל המלצות' כנראה כבר הפנימו את ההמלצה מספר אחת – לא יוצאים לחו"ל בלי ביטוח הכולל לפחות כיסוי להוצאות רפואיות. למה זה כל-כך חשוב? כי ביטוחי הבריאות שלכם בישראל אינם תקפים מחוץ לגבולות המדינה, ואם חלילה תדרשו לטיפול רפואי בחו"ל, או אפילו אשפוז, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חשבון גדול לתשלום.

קחו לדוגמא כאב שיניים וטיפול חירום בכאב, קלקול קיבה ואשפוז קצר, החלקה וזעזוע מוח עם אשפוז לצרכי מעקב. דוגמאות בסיסיות שיכולות לקרות בכל חופשה קצרה ונינוחה, עוד לפני שהזכרנו אפשרויות לצרכים רפואיים מורכבים יותר, כגון במקרה של תאונת דרכים, תאונת סקי וכד'.

כיסוי להוצאות רפואיות הוא המרכיב היסודי של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. הפוליסה יכולה לכלול גם כיסוי לאובדן או גניבת מטען וכיסוי לדחיית טיסות. אבל, כאמור, השיקול העיקרי הוא הכיסוי הרפואי.

ביטוח נסיעות לחו"ל המלצות עיקריות

  • פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל נבדלות זו מזו בתקרת הכיסוי הרפואי. AIG מציעה פוליסות עד 2 מיליון דולרים.
  • לפוליסות פרימיום ניתן להוסיף גם הרחבה מיוחדת לספורט חורף וספורט אתגרי. מומלץ לבדוק אילו סוגי ספורט כלולים בכיסוי ואילו אינם כלולים.
  • ביטוח "תרמילאים" יכול לכלול גם כיסויים רלוונטיים כגון חילוץ איתור והצלה.
  • אנשים המרבים בנסיעות קצרות לאורך השנה, יכולים לרכוש ביטוח שנתי שנכנס לתוקף באופן אוטומטי בכל יציאה מן הארץ. ככלל, ביטוח נסיעות לחו"ל תקף מרגע היציאה עד רגע החזרה.
  • קיימים פתרונות מיוחדים לנוסעים במצבים רפואיים שונים וכמו-כן לנשים בהריון.
  • מדינות יעד מסויימות עלולות להיות מוחרגות מהכיסוי הביטוחי. בדקו האם אחד מהיעדים שלכם הוא יעד מוחרג.

רוצים עוד קצת המלצות על ביטוח נסיעות לחו"ל? אז המלצה חמה שלנו היא – קראו את הפוליסות. עפ"י הפיקוח חברות הביטוח מחוייבות להציג באתרי האינטרנט שלהן את הפוליסות העדכניות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים