כותרת טופס - מצב רפואי קודם

כיסוי עבור מצב רפואי קודם תחת ביטוח הנסיעות

הרחבה לביטוח נסיעות המכסה מצב רפואי קודם מאפשרת גם למי שמצבו הרפואי אינו מעולה לטוס וליהנות מחופשה בחו"ל

עבור רוב האנשים נסיעה לחו"ל היא אמנם עניין מרגש כמעט תמיד אבל כבר מזמן לא מסובך כמו שהיה בעבר, אפילו שגרתי. רוב הנוסעים רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל כחלק מן ההכנות לנסיעה, כמעט באופן אוטומטי.

אך מה עם אנשים הסובלים מבעיה רפואית כרונית או מתמודדים עם מצב רפואי קודם הדורש השגחה?

פוליסת נסיעות לחו"ל בסיסית אינה מכסה מצב בריאותי שבגינו המבוטח קיבל טיפול רפואי ו/ או טיפול תרופתי או היה בהשגחה, כך שבעבר מצב כזה למעשה מנע מאנשים אלו את האפשרות לקבל כיסוי מלא על מצבם הרפואי הקודם.

כיום קיים פתרון ביטוחי עבורם, המאפשר לנסוע לחו"ל וליהנות מהפוגה מחיי היומיום המאתגרים, בדיוק כפי שיכול לעשות כל אדם בריא.

הכירו את ההרחבה לביטוח הנסיעות עבור מצב רפואי קודם

הרחבת ביטוח 'מצב רפואי קודם' מיועדת לנוסעים שמצבם הבריאותי בששת החודשים שלפני היציאה לחו"ל דרש השגחה או טיפול רפואי ו/או טיפול תרופתי, ולכן הם מצויים בסיכון רפואי מוגבר בעת נסיעתם.

אדם המבקש לרכוש הרחבת ביטוח זו מצהיר בפני חברת הביטוח על מצבו הרפואי, הדברים נרשמים בפוליסת הביטוח וכעת המבוטח מכוסה במקרה שתיווצר החמרה במצבו הרפואי והוא ישתנה לרעה באופן פתאומי ובלתי צפוי בעת השהייה בחו"ל.

ביטוח מצב רפואי קודם יכסה עלות של טיפולי חירום הכרחיים, שיידרשו לטיפול בהחמרה שעלולה להיווצר במצבו הבריאותי של המבוטח. במקרה כזה יקנה הביטוח זכאות להחזר הוצאות אשפוז, הוצאות רפואיות אחרות כמו בדיקות מיוחדות, טיפולים או תרופות וכן הוצאות נוספות שנגרמו בעקבות החמרת המצב הרפואי – למשל ימי שהייה נוספים במלון הדרושים לצורך החלמה, עלות שינוי כרטיסי טיסה מקוריים ועוד.

אם אתם סובלים ממחלה כרונית או ממצב רפואי אחר אשר דרש טיפול רפואי או טיפול תרופתי או השגחה בחצי השנה האחרונה – חשוב שתכירו את הפתרון הביטוחי הייחודי לביטוח מצב רפואי קודם, ותהיו בטוחים שגם אתם יכולים לטוס לחו"ל, לטעון מצברים וליצור חוויות חדשות שיתנו לכם כוח בהמשך.

כי לכולם מגיעה חופשה נעימה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים