משפחה בחו''ל - 5 יתרונות לחופשה עם הילדים

משפחה בחו"ל – 5 יתרונות לחופשה עם הילדים

ההתלבטות בנושא חופשות עם המשפחה בחו"ל משותפת להורים רבים. אלה שכבר בילוי חופשה בחו"ל עם הילדים מכירים את היתרונות

אם אתם מתלבטים האם כדאי לקחת את הילדים לחופשה בחו"ל, אתם לא לבד. חפשו בגוגל ותגלו שהשאלה נפוצה מאוד ומעסיקה הורים רבים, בעיקר לילדים קטנים. אתם גם תגלו כי יש המון תשובות בנושא טיולים עם המשפחה בחו"ל. רובן, אגב, בעד. כלומר, חופשה בחו"ל עם הילדים היא עניין מומלץ, בעיקר ע"י הורים שעשו את זה ושרדו כדי לספר. בכלל זה חופשות סקי, וגם טיולים עם מסלולי הליכה, ולא רק חופשות שופינג נינוחות או חופשות רביצה על שפת הים או ליד הבריכה.

עדיין מתלבטים? קחו כמה יתרונות מוחצים לחופשה בחו"ל עם הילדים, שאולי יסייעו לכם לקבל החלטה ללכת על זה:

1. משפחה בחו"ל, משפחה נטו – בחיי היומיום המפגש השוטף בין ההורים לילדים הוא מצומצם, בתוקף צרכי העבודה והפרנסה של ההורים, והלימודים וחיי החברה של הילדים. נפגשים בסוף היום, כאשר כל אחד מנסה להסיר מעליו את תלאות היום השוטף ולהתמקד קצת בעצמו. להורים, כמובן, יש משימות הורות וניהול משק בית כאלה ואחרות.

בקיצור, חיי היומיום מספקים מעט מאוד זמן משפחה נטו. חופשה כלשהי, בארץ או בחו"ל, היא זמן בו כל המשפחה יחד בכיף אחד.

2. הילדים מגלים את ההורים – חופשה משפחתית היא לא רק זמן משפחה נטו, היא גם הזדמנות יוצאת דופן עבור הילדים לראות את ההורים במיטבם; כמה הם יודעים, ואיך הם מסבירים יפה ומעניין, ויודעים להתלהב וליהנות, ומנהלים בכל בנחת וביעילות.

עבור הילדים ההתנהלות של ההורים בחופשה, כשהם נינוחים וממוקדים בחוויות בלבד, זוהי אחת מן האטרקציות של החופשה, אם לא החשובה שבהן.

3. ההורים מגלים את הילדים – כן, זה עובד גם בכיוון ההפוך. להורים יש זמן, סבלנות ושפע של הזדמנויות לשים לב לדברים הקטנים, שלפעמים נעלמים מן העין בחיים היומיום הלחוצים. כל ניצוץ בעיניים, כל שאלה חכמה, כל רגע של שמחת חיים הם חוויות חופשה שהורים נוצרים בלבם כמו תמונות באלבום.

4. משפחה בחו"ל, חוויה שלא נגמרת – אם כבר הזכרנו אלבום וזיכרונות טובים, לחופשה יש ערך משפחתי גם לאחר שחוזרים הביתה. מדברים עליה סביב שולחן האוכל, חוזרים אליה באמצעות התמונות בטלפון, ונהנים ממנה יחד ולחוד בשיחות הקטנות באוטו, מול הטלוויזיה ובקבוצת הווטסאפ המשפחתית.

חוויות החופשה שהיתה מתבלות את חיים היומיום של המשפחה לאורך זמן. לפחות עד לחופשה המשפחתית הבאה.

5. העשרה – זה לא משנה אם החופשה המשפחתית כללה אטרקציות כגון מוזיאונים ואתרים היסטוריים, או חוויות כיף טהור בסגנון דיסנילנד, המפגש עם נופים אחרים, שפה לא מוכרת, תיירים מארצות אחרות – כל אלה מעשירים את עולמם של הילדים (גם של ההורים, אגב) ויוצרים עוד נדבך של ידע ועוד מוטיבציה לסקרנות.

עד כמה זה נכון לגבי ילדים קטנים? ובכן, ברור כי ככל שהילד בוגר יותר, החוויות והזיכרונות מן החופשה יהיו עמוקים יותר ולטווח ארוך. למעשה, לכל החיים.
אך גם ילדים קטנים מאוד, ואפילו תינוקות – והורים רבים מספרים על כך – יכולים כנראה לחוש את האווירה המיוחדת של משפחה בחו"ל. לחוש ולספוג.
הם אולי לא יזכרו הרבה, אם בכלל, אבל החוויה הכוללת תהיה תמיד חלק מהם.

אם הצלחנו לשכנע אתכם, כל מה שנותר הוא להכין את החופשה כמו שצריך, כי חופשה עם ילדים, יותר מכל חופשה אחרת, דורשת תכנון קפדני, מבחירת היעד ועד רכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל.

קחו את זה כחלק מהחוויה כולה: חופשה בחו"ל עם הילדים – החוויה מתחילה בבית.

AIG Safe Travel App

ביטוח נסיעות לחו"ל עם שירות ישיר באפליקציה

אודות האפליקציה * להתקנה מהירה (הקישור פעיל רק בטלפון)

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים