קפיצת בנג'י בלי ביטוח נסיעות לחו"ל? זה ספורט אקסטרים

קפיצת בנג'י בלי ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם חלילה נדרש טיפול רפואי בעת חופשת אקסטרים ברחבי העולם, או בכל סוג חופשה שמתאים לכם, כדאי שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי למגוון טיפולים רפואיים

כבר חוויתם קפיצת בנג'י? מה, עוד לא קפצתם ממרומי מנוף, צוק, גשר או מגדל כשאתם מחוברים ברתמה לכבל אלסטי שגם מכדרר אתכם מעלה מטה? קפיצת בנג'י מוגדרת כספורט אקסטרים, ומבחינה בטיחותית היא לא נחשבת למסוכנת. מפחידה בודאי, אך הסיכוי לתאונה בקפיצות בנג'י הוא אחד לחצי מיליון. לכן, כאשר מדברים על סיכונים הכרוכים בקפיצות בנג'י, יש לקחת כמה דברים יותר מוחשיים כגון הלב, הקיבה, אסטמה ושאר עניינים בריאותיים, ומצד שני חבלות גוף ופציעות.

אם חלילה נדרש טיפול רפואי בעת חופשת אקסטרים ברחבי העולם, או בכל סוג חופשה שמתאים לכם, כדאי שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי למגוון טיפולים רפואיים. שני דברים חשוב לזכור: ראשית, הביטוח הרפואי שלכם בישראל לא תקף מחוץ לגבולות המדינה, כך שביטוח נסיעות הוא חיוני.  שנית, ניתן להתאים את חבילת  הביטוח למאפייני החופשה.
ברור שאם אתם לא מתכוונים להתנסות בחוויה של קפיצת בנג'י, או כל חווית ספורט אקסטרים אחרת, ביטוח הנסיעות שלכם יהיה שונה מהפוליסה של אלה שיוצאים לחופשת ספורט אקסטרים. הביטוח יכול לכלול סקי, צלילה, גלישה, טיפוס הרים וכד'.

יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון שגם אם שרדתם את קפיצת הבנג'י בחו"ל, זה לא אומר שאין סיכוי שתשברו את היד על מדרגות המוזיאון בעיר הסמוכה. או שתחטפו כאב בטן כתוצאה מהתיבול המקומי. בקיצור, כבר הבנתם, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק מהפק"ל.

תוקף הביטח הוא מרגע היציאה מן הארץ ועד רגע השיבה. פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל יכולה לכלול גם ביטוח למטען שאתם לוקחים איתכם לחופשה או לטיול. מצלמה, מחשב, כלי נגינה ואפילו מידע השמור ברכיב אחסון דיגיטלי. גם בגדים יכולים להכלל בפוליסה. העיקרון הוא גמישות מירבית לכל נוסע.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים