עיכוב טיסות – מגזין AIG

הארכת ביטוח נסיעות לחו"ל בגלל עיכוב טיסות

בעקבות נפילת רקטה באזור יהוד עצרו חברות תעופה בינלאומיות את הטיסות לישראל וממנה למשך כ-48 שעות. חלק ניכר מן הנוסעים שנתקעו רכשו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

בזמן מבצע 'צוק איתן' התרחש אירוע שהעמיד במבחן מעניין את ענף הביטוח בישראל. בעקבות נפילת רקטה באזור יהוד עצרו חברות תעופה בינלאומיות את הטיסות לישראל וממנה למשך כ-48 שעות. אלפי ישראלים מצאו את עצמם תקועים בחו"ל, חלקם בשדות תעופה שונים ברחבי העולם.

אין שום ספק כי לתיירים ישראלים רבים נגרם נזק ממשי בעקבות האירוע, כאשר היה עליהם להאריך בעל כורחם את השהות בחו"ל ובמקביל להעדר מעניינים חשובים שחיכו להם כאן בארץ. כתוצאה נוצרו דילמות שחלקן אולי מטופל במסגרת מוסדות המדינה, כחלק משירותי הביטוח לאזרחים בזמן מלחמה – ראו מאמר במגזין AIG.

הסיטואציה היא בעיקרה צרכנית, כאשר לקוחות התיירות עשויים לפעול מול חברות התעופה. המועצה הישראלית לצרכנות העלתה לדף הבית שלה מדור מידע לשירות הצרכנים – ביטולי טיסות – כל המידע לצרכנות ושאלות ותשובות.

ויש גם היבט ביטוחי; חלק ניכר מן הנוסעים שנתקעו שלא מרצונם בחו"ל רכשו לפני הנסיעה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. פוליסות אלה תקפות ממועד היציאה מישראל עד מועד ההגעה חזרה. כאשר מועד ההגעה משתנה באופן בלתי צפוי הנוסע מוצא את עצמו למעשה ללא כיסוי ביטוחי בזמן שהותו בחו"ל.
במקרה זה, לאור הנסיבות וכחלק מן המאמץ המשותף, לקוחות חברת AIG קיבלו מיידית הארכה גורפת של ארבעה ימים ללא עלות נוספת מצד המבוטחים ומרבית חברות הביטוח צעדו גם הן בעקבותיה.
כתבה באתר Ynet

העובדה כי הסיפור הפשוט הזה זכה לכותרות מעידה עד כמה חשוב ביטוח נסיעות לחו"ל. הפוליסה כוללת רכיב של ביטוח רפואי למקרה של צורך בטיפול בחו"ל ורכיב של ביטוח רכוש למטען.
AIG מציעה מגוון פוליסות לביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים הנוסעים בתדירות גבוהה, לתרמילאים, לחופשות ספורטיביות וחופשות קצרות ועוד. כל אחד והנסיעה שלו עם הפוליסה שלו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים