רופאה ומטוס - ביטוח הטסה רפואית

כיסוי עבור הטסה רפואית במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל

הטסה רפואית היא אחד הכיסויים הכלולים בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. כדאי להכיר

"אין כמו בבית". המשמעות של אמירה זו מתחדדת מאוד כאשר משהו משתבש, כשאנחנו או היקרים לנו נפצעים או נופלים למשכב בזמן שהות בחו"ל, בעיקר כשהדבר קורה ביעד מרוחק או כזה שרמת הרפואה בו ירודה.
ברגעים כאלה, אנחנו רק רוצים לחזור הביתה, להיות ליד המשפחה ולקבל טיפול רפואי בעברית.

הטסה רפואית – מאפשרת לך לחזור הביתה בשלום ברגע שהכי צריך.

אודות ביטוח הטסה רפואית

חלק מובנה בכל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, הוא הטסה רפואית בחזרה לישראל, במקרה של פציעה או מחלה שהתרחשו בחו"ל, לצורך המשך טיפול רפואי בארץ.

הטסה רפואית מחייבת אישור של הרופא המטפל, אשר מגדיר כי היא אפשרית והכרחית מבחינה רפואית.  ההטסה יכולה להתבצע בטיסה רגילה או באמצעות מטוס מיוחד בליווי צוות רפואי המותאם למצבו של המטופל, זאת במידה והרופא המטפל מעריך כי יתכן ויהיה צורך בהתערבות רפואית במהלך הטיסה.

אופן ההטסה חזרה ארצה לצורך קבלת טיפול רפואי ייקבע סופית על ידי רופא מטעם חברת הביטוח, לאחר שקיבל את כל הנתונים על מצבו הרפואי של המבוטח ועל אפשרויות הטיפול הקיימות במקום בו חלה או נפגע.

יש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל – יש לכם כיסוי הטסה רפואית

כבר יצא לכם לשמוע לא פעם עד כמה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לפני כל נסיעה לחו"ל ושלעולם אין לצאת מגבולות הארץ בלעדיו, כדי לא למצוא את עצמכם בארץ זרה – ללא הגנה רפואית.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בראש ובראשונה ביטוח רפואי. למעשה, זהו הכיסוי הבריאותי היחיד שתקף מחוץ לישראל, והוא יכול לסייע לכם להתמודד עם אירועים רפואיים כמו מחלה או פציעה שעלולים להתרחש במהלך השהייה בחו"ל.

הטסה רפואית נכללת בפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית שאתם רוכשים, והיא רק אחת מתוך מגוון זכאויות שמקנה לכם הביטוח, לצד כיסוי הוצאות אשפוז, כיסוי עלויות של בדיקות הדמיה ובדיקות רפואיות מתקדמות נוספות, החזר על תרופות שתזדקקו להן בחו"ל, טיפולי חירום בשיניים ועוד.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים