ביטוח נסיעות לחו''ל השוואה בראייה כוללת

השוואה בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל בראייה כוללת

לא מסובך לעשות השוואה בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל ולהגיע לביטוח הזול ביותר. אבל כדאי לקחת עוד כמה דברים בחשבון כדי להבטיח את הכיסוי הנכון לחופשה שתכננתם

לא שכחתם לכלול סעיף ביטוח בתוכנית החופשה שלכם, נכון? אז לפני שאתם גולשים לעשות השוואתביטוח נסיעות לחו"ל ברמת הפוליסה, כמה נקודות למחשבה.

ביחס לעלות הכוללת של חופשה בחו"ל, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הוצאה קטנה, אם לא זניחה. אלא, שלעומת המחיר הנמוך החשיבות גבוהה. רק דמיינו לעצמכם את עלויות הטיפול הרפואי במקרה וחלילה החלקתם באתר הנופש ושברתם רגל; יש ביטוח נסיעות? אתם צריכים לדאוג רק לרגל. אין ביטוח נסיעות? אתם צריכים לדאוג גם לתקציב. כמו שאמרנו, הבדל גדול במחיר קטן.

כל זה אינו אומר, כמובן, שאפשר לוותר על השוואה בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל. באינטרנט תוכלו למצוא כלים שיסייעו לכם לאתר את הפוליסה הזולה ביותר. אבל השוואה חשובה יותר בין פוליסות היא השוואת התכולה – מה כולל הכיסוי? האם הוא מתאים לכם ולחופשה שתכננתם?

אם עשיתם כבר בעבר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ברמת הפוליסה, אתם ודאי יודעים כי הפוליסות כוללות שני כיסויים בסיסיים: כיסוי להוצאות רפואיות בעת השהות בחו"ל וכיסוי לאובדן או גניבה של כבודה. קיימות גם פוליסות הכוללות כיסוי לקיצור וביטול של טיסות.
שני הכיסויים הבסיסיים הם גמישים וניתן להתאים אותם לצרכים שלכם ולמאפיינים של החופשה. לדוגמא, הסיכון לפציעה בחופשת סקי גבוה יותר מאשר בחופשה אורבנית נינוחה, ולכן כדאי לשקול הוספת כיסוי מיוחד לספורט חורף.

בכל השוואה בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל וכמו כן ביצוע השוואת מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לבדוק שמבצעים אותה עפ"י הצרכים הייחודיים של החופשה שתכננתם. אופי החופשה, ארץ היעד, מספר הנוסעים, מצב בריאותי ופרמטרים נוספים משפיעים על התכולה הנדרשת ובהתאם גם על המחיר.

אלמנט נוסף שכדאי לקחת בחשבון כאשר עושים השוואתביטוח נסיעות לחו"ל  ברמת הפוליסות הוא המוניטין של החברה המבטחת בתשלום תביעות ואיכות השירות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים