אתרי תיירות יוצאי דופן

התכנון שלפני והזיכרונות שאחרי – אתרי תיירות יוצאי דופן

מתכנים את החופשה הבאה? מחפשים את הרפתקה חדשה? הכירו 6 אתרי תיירות יוצאי דופן שיכולים לעזור לכם

חלק מחוויית התיירות היא התכנון שלפני והזיכרונות שאחרי. יש אנשים שעושים מזה מפעל חיים לשירות התיירים ברחבי העולם. הכירו 6 אתרי תיירות יוצאי דופן שמקבצים מגוון חוויות והמלצות תיירות, ויכולים לעזור לכם לבחור את היעד הבא לפי טעמכם ולתכנן את ההרפתקה הבאה שלכם בעולם:

12 שעות www.12hrs.net

אתר שמתמקד בתיירות אופנה, עיצוב, אמנות ואוכל. הטריק הייחודי הוא מדריך קצר לביקור בזק ביעדים שונים, בדרך כלל ערים גדולות – ברצלונה, קופנהגן, לונדון, פאריז, מארסיי, הלסינקי ועוד. כל מדריך כולל המלצות לבילוי באורך 12 שעות באותו יעד.

יומן ההרפתקאות – http://adventure-journal.com

מגזין המיועד לחובבי תיירות אקסטרים לסוגיה, המוגדר כמדריך האולטימטיבי למחפשי הרפתקאות חדשות. התוכן מוגש כמגזין חווייתי אך למעשה מדובר באתר מידע למתכננים את חופשת האקסטרים הבאה.

לאורך דרכים מאובקות – www.alongdustyroads.com

אתרי תיירות רבים מבוססים על מאגרי תמונות של מקצוענים וחובבים. אתר זה הוא בלוג צילומים המתמקד במרכז ודרום אמריקה שהפך עם הזמן לאתר של המלצות לטיולים וטראקים. מומלץ לכל אלה שלא בחרו בהודו כיעד לטיול הגדול.

ובכן, צפון – http://andnorth.com

אתר תיירות קלאסי עם המלצות למגוון שירותי התיירות, שייחודו במיקוד במדינת ניו-יורק, או כפי שהם מגדירים זאת: "כל מה שנמצא בשכנות לניו-יורק סיטי". אז אם אתם מתכננים להיות בניו-יורק, זה רעיון.

תאכל את השיר הזה – www.eatthispoem.com

אתר תיירות אוכל המגיש מקומות מומלצים ברחבי העולם לחובבי ספרים וקריאה. בהחלט לא עוד אחד משפע אתרי תיירות אוכל שאתם מכירים.

דרכים וממלכות – http://roadsandkingdoms.com

אתר יוצא דופן המשלב ארבעה סוגי תיירות – אוכל, אקזוטיקה, תרבות ופוליטיקה. אם אתם מחפשים הרפתקאות קולינאריות, תרבות אותנטית והתרחשויות בעלות גוון פוליטי – זה המקום להתחיל.

לכל הרפתקה וחוויה שתבחרו, מכל אחד משלל אתרי תיירות שמציעה הרשת, אל תשכחו לקחת אתכם שקט נפשי. כלומר, ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי להוצאות רפואיות בלתי צפויות ולאובדן רכוש. הרפתקה נעימה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים