מה זה ביטוח חיים וכמה הוא עולה

הורים טריים, למה כדאי שיהיה לכם ביטוח חיים וכמה הוא עולה?

בחיפוש אחר התשובה לשאלה מה זה ביטוח חיים תגיעו עד סין העתיקה. כמה עולה ביטוח חיים? זה כבר קשור לתמונת המצב הנוכחית.

גם מי שלא יודע מה זה ביטוח חיים לפרטי פרטים, מבין כי מדובר בביטוח בסיסי. ואכן, דברי הימים של ביטוחי החיים ארוכים ומגיעים עד לעת העתיקה. לאורך כל הדרך ניצבת תמיד השאלה הוותיקה והבלתי נמנעת – כמה עולה ביטוח חיים?

מאז ומתמיד שאפו אנשים להגן ככל האפשר על הקרובים להם, אם חס וחלילה יקרה להם משהו. זו המהות של ביטוח חיים – פיצוי כספי ידוע מראש המועבר למוטבים – בדרך כלל משפחה קרובה – להבטחת המשך קיום בתקופה שלאחר מות המבוטח. במשך הזמן השתכלל הביטוח, אך נשאר אחד מפתרונות הביטוח הפשוטים, נדבך יסוד בסל הביטוח האישי והמשפחתי.

מה זה ביטוח חיים מתקדם?

ביטוח חיים מודרני כולל לא רק פיצוי למקרה מוות אלא יכול לכלול גם פיצוי למקרה של נכות מוחלטת וצמיתה (75% נכות רפואית לכל החיים). של המבוטח ואי יכולת לעסוק בעיסוק כלשהו בכך מעניק הביטוח כיסוי מקיף למגוון המקרים של אובדן הכנסה ואמצעי קיום למשפחה, כתוצאה מהפגיעה במפרנס המבוטח.

הפיצוי ניתן לסיכונים מוגדרים הרשומים בפוליסה, ומכאן שמה של הפוליסה – ביטוח חיים ריסק. גובה הפיצוי נקבע מראש ע"י המבוטח והוא ניתן לשינוי מעת לעת (בכפוף לתנאי החיתום של החברה).

לחצו כאן לקבלת הצעה לביטוח חיים

 

כמה עולה ביטוח חיים ריסק?

עלות הביטוח כפופה לגובה הפיצוי, המגדיר את גודל הסיכון שלוקחת על עצמה חברת הביטוח ועבורו משלם המבוטח. ככל שסכום הפיצוי גבוה יותר המחיר גבוה יותר. אך גובה הכיסוי אינו הגורם היחיד בתשובה לשאלה – כמה עולה ביטוח חיים? סוגי הסיכונים המכוסים בפוליסה, מאפייני הסיכונים ונתונים שונים על מצבו של המבוטח – גיל, אורח חיים, מצב בריאותי, עישון ועוד – כל אלה משפיעים על מחיר הביטוח.

מה זה ביטוח חיים למשכנתא?

ביטוח למשכנתא הינו סוג של ביטוח חיים ריסק, שנועד לכסות את המשכנתא אם חלילה תאבד יכולת ההחזר עקב מוות או עקב נכות מוחלטת וצמיתה ואי יכולת לעסוק בכל עיסוק של המבוטח. במקרה זה חברת הביטוח מחזירה את המשכנתא- הלווה מקבל את כספו והנכס נשאר בבעלות המשפחה.

ביטוח חיים למשכנתא אינו תחליף לפוליסת ביטוח חיים ריסק פרטית.

מה זה ביטוח חיים פנסיוני?

תוכניות חיסכון פנסיוני כגון קרנות פנסיה וביטוח מנהלים כוללים לעיתים גם רכיב של ביטוח חיים טהור, הקשור לגובה המשכורת של המבוטח. לעתים די בכיסוי זה, אך במקרים רבים הוא אינו מספיק. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם המומחים.

יתרונות ביטוח חיים ב-

  • פוליסת ביטוח חיים ריסק AIG Life משלמת עד 50% מהפיצוי עוד בחייו של המבוטח במקרה של גילוי מחלה סופנית.
  • תוכנית הכנסה למשפחה מאפשרת קבלת הפיצוי הכספי כקצבה חודשית לתקופה שנקבעה ע"י המבוטח מראש.
  • בני זוג הרוכשים ב-AIG את אותה פוליסה זכאים שניהם להנחה של 5%.

לחצו כאן לקבלת הצעה לביטוח חיים

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים