תיירות נשים סולו

תיירות נשים סולו – תופעת רשת חדשה ויש גם ביטוח מותאם

תיירות נשים הופכת לקטגוריה בפני עצמה בענף התיירות, וחלק משמעותי מוקדש לנשים שבוחרות לטייל לבד בעולם. הכירו את תופעת הרשת החדשה

בעבר זאת היה תופעה יוצאת דופן: נשים שמטיילות לבד בעולם. היום מדובר בתופעה הרבה יותר נפוצה אם כי עדיין חריגה – תיירות סולו של נשים. לא מדובר בחברות שמתאגדות לטיול או חופשה משותפים, ללא בנים או גברים, שהיא מגמה רווחת ופופולרית בעיקר במדינות מערביות, אלא לנשים שעושות את המסלול לבדן. תיירות נשים סולו.

כדי לעודד יותר נשים לעשות את זה פנה מדור התיירות של העיתון האמריקני USA Today לשש בלוגריות המתמחות בתיירות כדי שיתנו טיפים לנשים אחרות שאולי חוששות לצאת למסע סולו.
כל הבלוגריות שהשתתפו בכתבה מדגישות שלושה דברים עיקריים: מדובר בחוויית חיים, אל תתני לאף אחד לשכנע אותך אחרת ותהיי זהירה.

מסתבר כי תיירות נשים, עם חברות או סולו, הופכת לקטגוריה בפני עצמה בתעשיית התיירות העולמית. הרשת מוצפת בהצעות ודילים מיוחדים לנשים, לכל סוגי התיירות החל משופינג אורבני ועד טיולי אקסטרים. באופן טבעי התפתחו אתרי תיירות מיוחדים המתמחים בתיירות נשים.
אחד אתרים המובילים בתחום הוא journeywoman.com (מסע נשי) המשמש כמרכז מידע להכוונה, טיפים, עצות והמלצות לנשים שיוצאות למסע שלהן. האתר אף מקדיש מדור מיוחד לתיירות הסולו עם עשרות מאמרים שמתחלקים לשלוש קטגוריות: למה לטייל לבד, איך לטייל לבד ואיך לשמור על עצמך לבד. שוב, אותם דגשים חוזרים על עצמם.

נפח גדול מהתוכן ברשת בנושא תיירות נשים מוקדש למאמרי עידוד בסגנון '25 סיבות מדוע את צריכה לטייל לבד'. חלק נכבד מן הטיפים וההמלצות באתרי התיירות לנשים זהה לסל העצות לכל תייר, אך התוכן כולל תמיד גם את ההנחיות המיוחדות, שמקיפות גם את ענייני הזהירות וגם עניינים של היגיינה ותזונה. בין השאר תוכלו למצוא את דירוג הערים הידידותיות ביותר לנשים בכלל ולתיירות בפרט, ודירוג נפרד לערים הבטוחות ביותר לנשים.

ואם כבר מדברים על שקט נפשי וביטחון, באופן מפתיע נושא ביטוח נסיעות אינו תופס נפח משמעותי בתוכן המיועד לנשים ונכלל בדרך כלל ברשימת ההנחיות הכלליות. ייתכן כי העוסקים בנושא תיירות נשים יודעים כי יש סיכוי נמוך מאוד שאשה תצא לטיול בחו"ל ללא כיסוי להוצאות רפואיות כגון תרופות וטיפולים בלתי צפויים. במרבית המקרים היא תבחר גם כיסוי לנזק או אובדן של מטען וכיסוי לדחיות וביטולי טיסות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים