תמונה של שמשת רכב מנופצת

ביטוח רכב – כיסוי שבר שמשות

כאשר נגרם שבר שמשות בעת פריצה לרכב, או בעת תאונה, הנזק לשמשות מכוסה במסגרת הכיסוי במידה ונרכש. אך מה קורה כאשר הנזק לשמשות המכונית קורה מסיבה אחרת? הכירו את כתב השירות כיסוי שבר שמשות

אתם נוסעים בשלווה בכביש המהיר, שומרים מרחק מהמשאית שלפניכם, ומאזינים לשירים אהובים ברדיו. לפתע מארגז המשאית מתעופף איזה חפץ שלא נקשר היטב, או השתחרר עקב טלטולי הנסיעה, פוגע בשמשת המכונית שלכם ומנפץ אותה.

ראשית לכל, יש לשמור על קור רוח ולא לאבד שליטה על הרכב. לא פשוט, שהרי האינסטינקט הוא להיבהל, ומדובר ללא ספק באירוע מפחיד.

אם אתם מבינים שבזמן נהיגה תמיד צריכים להיות מוכנים להפתעות, ערניים ודרוכים, התרחשות כזאת תטלטל אתכם פחות. ההתנהגות האופטימלית היא להאט, לאותת ולעצור בצד הדרך, במקום בו מותר ואפשרי.

לאחר שעצרתם בבטחה בצד הדרך, יש לוודא פעם ופעמיים ושלוש שהיציאה מן הרכב בטוחה, ואז לשים אפוד זוהר ולצאת מן הרכב. להציב משולש אזהרה ולעמוד במקום בטוח.

אסור לנהוג ברכב ששמשתו הקדמית שבורה. אם ביטוח הרכב המקיף שלכם בתוקף וכולל הרחבה לשירותי רכב וגרירה, זה הזמן להפעיל את הספק של שירותי הגרירה הרשום בפוליסה.

מתי צריך כתב שירות כיסוי שבר שמשות?

כפי שממחישה הדוגמא עם המשאית, שבר שמשות עלול לקרות כתוצאה מגורמים שונים, שחלקם אינם כלולים בכיסוי הבסיסי. בדיוק למקרים האלה נוצר כתב השירות כיסוי שבר שמשות – תוספת קטנה וחשובה לפוליסת הביטוח, שחוסכת גם כסף וגם זמן ברגע הנכון.

ביטוח רכב כבר מזמן הוא מוצר מודולארי. התאימו אותו לצרכים ולדרישות שלכם, ותהיו מוכנים לכל מצב.
אם יש לכם כתב שירות לשבר שמשות, כך תפעלו בעת הצורך: הנחיות להגשת תביעה בגין נזק לשמשות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים