
מה להכין וכיצד לפעול לקראת הגשת תביעות ביטוח רכב בחברת הביטוח AIG
לצורך פתיחת תביעת רכב, יש לפנות למוקד שירות תביעות:
מוקד שירות תביעות של מבוטחי AIG
טלפון: 03-9272400
בימים א'-ה' בשעות 16:00 – 08:00
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
מוקד שירות תביעות לסוכני רכב צד ג'
טלפון: 03-9272400
בימים ב'-ה' בין השעות 15:00 – 08:30
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims.agent@aig.co.il
מוקד שירות זהב
למקרים דחופים ועזרה בחירום – מעבר לשעות הפעילות של מוקד שירות תביעות
טלפון: 1-800-430-430
24 שעות ביממה, למעט יום כיפור
תיבת מסמכים אלקטרונית – להעברת מסמכים בעת הצורך
דוא"ל: claims.doc@aig.co.il
מידע לכלל המבוטחים
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה – בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.
תביעות ביטוח רכב - מוסך הסדר
טפסים ומסמכים
- טופס ויתור סודיות תביעות רכב
- טופס ויתור סודיות תביעות גוף
- מסמך פירוט מידע ומסמכים הדרושים מהתובע גניבת רכב מסמך מס 4111
- פרוט מידע ומסמכים אובדן גניבת ארנק- רכב
- פרוט מידע ומסמכים אובדן גניבת מפתח-רכב
- פרוט מידע ומסמכים אובדן להלכה-רכב
- פרוט מידע ומסמכים אובדן מוחלט-רכב
- הנחיות למבוטח דרישה בשם
- טופס הודעה על גניבת רכב
- טופס הסכמת נהג
- טופס יפוי כח
- טופס הסכמת בעל הרכב להעברת מידע על רכבו למשרד התחבורה
- טופס הודעה על תאונה *לתשומת ליבך, מילוי טופס זה אינו מהווה אישור לפתיחת תביעת רכב בחברתנו, לצורך פתיחת תביעה, יש לפנות למוקד שירות התביעות.
- פירוט מידע ומסמכים רכב
האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה מידע מקצועי המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי בנושא רכישת הביטוח. החברה לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה ישירה או עקיפה בגין הסתמכות על המידע.
הנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.