שירות לקוחות ותביעות

אנחנו לשירותכם בכל נושא ובכל ערוץ שמתאים לכם

אין תוצאות חיפוש

צרו איתנו קשר

סמס/מייל שישלח לאחר שעות הפעילות יענה ביום העסקים שאחריו

בירור מצב תביעה אונליין

מוקד שירות תביעות

שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 17:00
בימי שישי/ערבי חג בשעות 08:00 - 12:00.

מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il

לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797

מחויבים לשירות

כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.

כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

אנו ב-AIG פועלים מתוך מיקוד בצרכי הלקוח ועושים את מירב המאמצים להעניק לכל לקוח את חווית השירות הטובה ביותר.

במידה ולא מצאת מענה באפשרותך לפנות לנציב פניות הציבור של החברה בטלפון 03-9272566

או באמצעות טופס זה: