- חוסכים זמן בקליק לבירור מצב תביעה אונליין

אנחנו לשירותכם בכל נושא ובכל ערוץ שמתאים לכם
הגשת תביעה חדשה
לפני שפונים למוקד התביעות, כדאי לדעת מה להכין ולהכיר את התהליך
בירור מצב תביעה אונליין
מוקד שירות תביעות
- טלפון: 03-9272400
שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 16:00
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il
לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797
מחויבים לשירות
כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.
מידע סטטסיטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות למשיכה והעברת כספים
- נספח (ב1 -ב3) לחוזר איסוף מידע סטטיסטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות להעברות כספים, שנת 2019
- נספח (ב1 -ב3) לחוזר איסוף מידע סטטיסטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות להעברות כספים, שנת 2018
- נספח (ב1-ב3) לחוזר איסוף מידע סטטיסטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות למשיכה והעברת כספים שנת 2017
- כללים נספח(ב1-ב3) לחוזר איסוף מידע סטטיסטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות למשיכה והעברת כספים שנת 2016
- נספח (ב1-ב3) לחוזר איסוף מידע סטטיסטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות למשיכה והעברת כספים, שנת 2013
- נספחים ב -1 ב 3 ביחס לנתוני התביעות ואת ב2 ב5 לנתוני בקשות 2014
- נספחים ב -1 ב 3 ביחס לנתוני התביעות ואת ב2 ב5 לנתוני בקשות 2015
צרו איתנו קשר
-
service@aig.co.il
סמס/מייל שישלח לאחר שעות הפעילות יענה ביום העסקים שאחריו
- דברו איתנו בפייסבוק
-
מוקד השירות
03-9272300
03-9272300א' - ה' : 08:00 - 16:00
-
מוקד חידושים
03-9272300
03-9272300א' - ה' : 08:00 - 20:00
סמס/מייל שישלח לאחר שעות הפעילות יענה ביום העסקים שאחריו
אין תוצאות חיפוש |
אם אתם מרגישים כי יש לכם בעיה שלא באה על פתרונה בפנייה קודמת לחברתנו, באפשרותכם לפנות ליחידה לפניות הציבור באמצעות פנייה במייל Public_Inquiries@aig.com בטל' 9272566 – 03