
מה להכין וכיצד לפעול לקראת הגשת תביעות ביטוח דירה בחברת הביטוח AIG
לפני הגשת תביעה ולפני פנייה למוקד שירות תביעות, יש לעיין בהנחיות המתאימות למקרה התביעה שלכם.
לאחר שקראתם והכנתם את כל הדרוש להגשה ולפתיחת תיק תביעה, פנו למוקד התביעות.
במקרי חירום, מעבר לשעות הפעילות, ניתן לפנות למוקד שירות זהב.
מוקד התביעות: 03-9272400
האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה מידע מקצועי המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי בנושא רכישת הביטוח. החברה לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה ישירה או עקיפה בגין הסתמכות על המידע.
הנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.
שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 16:00
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il
לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797
מוקד שירות זהב
למקרים דחופים ועזרה במקרה חירום - מעבר לשעות הפעילות של מוקד התביעות
טלפון: 1-800-430-430
24 שעות ביממה, למעט יום כיפור
טפסים, מסמכים ופוליסות
קבצים להורדה
- פרוט מידע ומסמכים אובדן תכשיטים- דירות
- פרוט מידע ומסמכים אופניים -דירות
- פרוט מידע ומסמכים אש- דירות
- פרוט מידע ומסמכים התנגשות כלי רכב- דירות
- פרוט מידע ומסמכים התפוצצות- דירות
- פרוט מידע ומסמכים נזקי סערה- דירות
- פרוט מידע ומסמכים פריצה גניבה -דירות
- פרוט מידע ומסמכים צנרת מורחב- דירות
- פרוט מידע ומסמכים שבר כלים סניטריים- דירות
- פרוט מידע ומסמכים שבר תאונתי -דירות
- פרוט מידע ומסמכים שטפון והצפה דירות
- פרוט מידע ומסמכים אובדן גניבת ארנק -דירות
- פרוט מידע ומסמכים אובדן גניבת מפתח- דירות
כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.