תביעות לביטוח נסיעות לחו"ל

מה להכין וכיצד לפעול לקראת הגשת תביעות ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הביטוח AIG

לפני הגשת תביעה ולפני פנייה למוקד שירות תביעות/פתיחת התביעה באתר, יש לעיין בהנחיות המתאימות ביחס למקרה התביעה שלכם.
לאחר קריאה והכנה של כל הדרוש להגשה ולפתיחת תיק תביעה, יש לפנות למוקד התביעות/להיכנס לאתר .

במקרה של אירוע חירום רפואי בחו"ל, יש לפנות למוקד הסיוע הרפואיIMA .

מוקד חירום IMA
972-3-9191155+ (יש לחייג + קידומת בינלאומית)

מוקד תביעות למבוטחי AIG
טלפון: 03-9272400
בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
בימי שישי/ערבי חג בשעות 08:00-12:00.
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il

להגשת תביעה אונליין לחץ כאן

תיבת מסמכים אלקטרונית – להעברת מסמכים בעת הצורך
דוא"ל:claims.doc@aig.co.il

מידע לכלל המבוטחים
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה – בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.

האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה מידע מקצועי המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי בנושא רכישת הביטוח. החברה לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה ישירה או עקיפה בגין הסתמכות על המידע.
הנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.