מדריך לשירות תביעות: ביטוח חיים

מה להכין וכיצד לפעול לקראת הגשת תביעות ביטוח חיים בחברת הביטוח AIG

לפני הגשת תביעה ולפני פנייה למוקד השירות, יש לעיין בהנחיות המתאימות למקרה התביעה שלכם.
לאחר שקראתם והכנתם את כל הדרוש להגשה ולפתיחת תיק תביעה, פנו למוקד השירות.

טלפון: 03-9272300  שלוחה 2

שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 16:00

מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il

לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797

כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.

כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

תהליך התביעה

הנחיות להגשת תביעת ביטוח חיים

  1. יש להכין:
    • מספר ת"ז של המבוטח
    • תיאור נסיבות האירוע

 

  1. לפנות למחלקת השירות של AIG אשר יעבירו את הדיווח למחלקת התביעות
    מיישב תביעות ביטוח חיים ייצור קשר טלפוני לצורך פתיחת תביעה וקבלת פרטי האירוע ,יפתח דיווח, ויסביר את המשך התהליך.

עם פתיחת התביעה יישלח מכתב השלמת מסמכים בו מפורטים המסמכים הדרושים לצורך ברור וטיפול בתביעה. פרטי המיישב האישי יצוינו במכתב וכן פרטי ההתקשרות עמו.

תביעת ביטוח חיים במקרה של מוות

 

  1. את המסמכים יש לשלוח לכתובת המייל claims.doc@aig.co.il
    ולציין את מספר התביעה

 

  1. לאחר קבלת המסמכים, יבדוק מיישב התביעות את פרטי התביעה ואת הזכאות לפיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה.

האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה מידע מקצועי המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי בנושא רכישת הביטוח. החברה לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה ישירה או עקיפה בגין הסתמכות על המידע.
הנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.