ענת הראל בשעת אימון

איך למנוע שעמום בזמן פעילות גופנית?

כמה טריקים פשוטים שיעזרו לכם לשמור על עניין באימון, ועל מוטיבציה להתאמן באופן סדיר ובהתמדה. אגב, זה גם משתלם בבנק

מה יותר מעניין, לרוץ מספר קילומטרים, או לצפות בסרט טוב? להתאמן בחדר כושר, או לבלות עם חברים במסעדה? לעשות שכיבות סמיכה, או בינג' בנטפליקס?

במילים אחרות, איך ניתן להימנע מהשעמום של אימון גופני?

לפני שאתן לכם כמה טיפים בדוקים ליצירת עניין באימון הגופני, בואו נבין למה זה חשוב.

ראשית, עובדה; שאלת השעמום באימון נפוצה מאוד, בעיקר בקרב אנשים שעושים את הצעדים הראשונים לקראת אורח חיים בריא, הכולל גם מספר אימונים סדירים בשבוע, אבל גם מתאמנים ותיקים מכירים את הנושא.
מי שלא מוצא פתרון לנושא, הסיכוי שלו למצוא בכל פעם תירוץ חדש למה לא להתאמן גדל. כלומר, הסיכוי להתמדה קטן, והתמדה היא נקודת מפתח באימון גופני ושמירה על אורח חיים בריא.

כדי שתוכלו ליהנות מהפעילות הגופנית, ולהתמיד בה באופן שוטף ולאורך זמן, חשוב שתדעו איך לגוון, ליצור עניין ומוטיבציה. הנה כמה טיפים:

  1. אל תתאמנו לבד. צרפו בן/בת זוג או חבר/ה לאימון.
  2. אל תבצעו את אותם תרגילים בכל אימון. הכינו סל תרגילים והחליפו ביניהם בכל כמה אימונים.
  3. שנו את מסלולי הריצה/הליכה מעת לעת.
  4. הציבו לעצמכם יעדים ברי השגה בכל אימון.
  5. גוונו את האימון ע"י שינויי קצב ואינטרוולים.
  6. אם ידכם משגת, שכרו מאמן אישי.
  7. התאמנו עם מוסיקה, או מול הטלוויזיה. באימוני הליכה ניתן גם להאזין לפודקסטים.

למי שיודע ואוהב משחקי כדור – כדורגל, כדורסל, כדורעף וכד' – יש כמובן יתרון משמעותי במלחמה בשעמום. אם יש לכם חבורה שמצליחה לשמור על גיבוש, תדירות והתמדה – הרווחתם.

חשוב לזכור! אימון גופני צריך להיות חוויה מהנה.

אגב, יהיה לכם יותר מענין גם בחשבון הבנק

אם אתם נהנים בזמן האימון, הסיכוי שתתמידו לאורך זמן גובר. ואם תתמידו לאורך זמן תוכלו גם לחסוך בכל שנה עד 25% מעלויות ביטוח הבריאות.
איך? בתוכניתAIG Safe Life  שמתגמלת על אורח חיים בריא – זזים וחוסכים.
בקיצור, כיף באימון, כיף בחשבון.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת