מחשבון משכנתא הכי פופולארי

מחשבון משכנתא הוא הכי פופולארי, אבל הוא לא יחיד

לפי גוגל המחשבון המבוקש ביותר ברשת הוא מחשבון משכנתא. גם למשרד האוצר יש אחד והוא לא לבד. הכירו את המחשבונים שיעשו לכם חיים פיננסיים קצת יותר נוחים ומסודרים

המחשבון הפופולארי ביותר באינטרנט, לפחות עפ"י מנוע החיפוש גוגל, הוא מחשבון משכנתא. הגיוני בסך הכל, שהרי לקיחת משכנתא היא הצעד הפיננסי המשמעותי ביותר בחיים עבור רוב גדול של הצרכנים. יש להניח שכל מי שניצב לפני המשכנתא מבקר ומשתמש במחשבון יותר מפעם אחת עד להחלטה.

מערך שירותי האינטרנט של משרד האוצר מציע מחשבון משכנתא משלו לציבור לוקחי המשכנתאות, יחד עם שורה של מחשבונים וכלים מקוונים שיכולים לסייע בתכנון הוצאות שונות.

ריכזנו עבורכם את המחשבונים העיקריים:

מחשבון החזר משכנתה – חישוב העלות הכוללת ועלות ההחזר החודשי של המשכנתה לפי הסכום הדרוש ומספר השנים להחזר.

מחשבון הלוואות – חישוב עלויות הלוואה בדומה לחישוב של מחשבון משכנתא, עם אפשרות לחישוב "הפוך" של סכום ההלוואה עפ"י יכולת החזר – בריביות שונות.

מחשבון עלות האוברדראפט – חישוב העלות של המינוס בבנק תוך התייחסות למסגרת האשראי בחשבון.

מחשבון ניהול תקציב משפחתי – מחשבון מורכב לחישוב מגוון רחב של הוצאות – רכב, דירה, מחייה, בילוי ופנאי ועוד. כלי תכנון הדורש התעמקות וסבלנות.

מחשבון שכירת דירה – חישוב העלות הכוללת, מעבר לעלות שכר הדירה, של מגורים בדירה שכורה.

מחשבון חתונה – תכנון תקציבי של האירוע הגדול.

מחשבון הכנה ללידה – אם השתמשתם במחשבון חתונה, יש סיכוי שתשמשו גם בכלי זה לחישוב עלויות הטיפול בתינוק בשנת חייו הראשונה.

מחשבוני ביטוח של משרד האוצר

מחשבון ביטוח רכב חובה

מחשבון ביטוח דירה – מבנה ותכולה

מחשבון ביטוח חיים – פרטי ולמשכנתה

מחשבון ביטוח בריאות

ובכן, מחשבון משכנתא לא לבד, ואם תשקיעו קצת זמן בגוגל תוכלו למצוא עוד מחשבונים וכלים מקוונים שיכולים להקל מאוד על ההתנהלות הפיננסית, באופן שוטף יומיומי ולקראת מהלכים פיננסיים חשובים.

טיפ: כאשר אתם עושים את כל הבדיקות והחישובים למשכנתא, אל תשכחו לקחת בחשבון את ביטוח המשכנתא, שלמעשה מהווה חלק בלתי נפרד מן העלות החודשית של המשכנתא.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים