אצבעות חבושות – טוב שיש פוליסת ביטוח תאונות אישיות

טוב שיש ביטוח תאונות אישיות – 4 מקרים "קלים" לדוגמא

משה, דניאל, שרית ומיכאלה לא יכולים לעבוד ולהתפרנס. ברוך השם אצלם זה מצב זמני, אבל מספיק כדי להבין שכדאי לדעת יותר על ביטוח תאונות אישיות

משה הוא מתקין מזגנים, דניאל הוא פסנתרן מקצועי, שרית בונה אתרי אינטרנט ומיכאלה היא מכונאית לקטנועים. ארבעה אנשים, לכל אחד ואחת מקצוע, קריירה ופרנסה.

כל הארבעה הנ"ל נמצאים עכשיו במצב דומה – הם אינם יכולים לעבוד ואינם יכולים להתפרנס כתוצאה מתאונה אישית.

משה שבר רגל כאשר החליק במקלחת של בית המלון ברודוס, דניאל שבר את אצבע הקמיצה ביד ימין, שרית שברה זרוע בעת משחק כדורעף בספורטק ומיכאלה צריכה להקדיש זמן לבתה שנכוותה בשעת חוג.

בכל אחד מהמקרים האלה, סיפורים מהחיים, פוליסת ביטוח תאונות אישיות יכולה לעשות הבדל משמעותי, בין נטל כלכלי לבין שקט נפשי (שכל כך דרוש להחלמה ושיקום). ואלו הם – ברור לכולנו – המקרים הקלים.

פיצוי לכל מטרה – היתרון הייחודי של ביטוח תאונות אישיות

המטרה העליונה של ביטוח תאונות אישיות היא לספק הגנה פיננסית למקרים של פגיעות גוף כתוצאה מתאונה כלשהי – בבית, ברחוב, בדרכים – בארץ ובחו"ל. הכיסוי תקף למגוון רחב של תאונות מסוגים שונים, 24/7 בכל מקום בעולם (למעט חריגים בודדים המצוינים במפורש במסמכי הפוליסה).

הפיצוי ניתן ללא כל קשר לכל ביטוח אחר שברשות המבוטח – כגון ביטוחי בריאות, חיים אובדן כושר עבודה וכד' – והוא יכול לשמש לכל מטרה.

כלומר, משה יכול להשתמש בכסף כדי לפצות את עצמו על החופשה שהשתבשה, במידה ואינו זקוק לו לחיי היומיום בגלל אובדן הכנסות. השימוש בפיצוי הוא לשיקולו הבלעדי של המבוטח או המוטבים בפוליסה.

הפתרון המודולרי: AIG Recover – ביטוח תאונות בהתאמה אישית

פוליסת ביטוח תאונות אישיות AIG Recover כוללת סל כיסויים מקיףמאפשרת לכם לרכוש הגנה פיננסית ברמות הגנה שונות לבחירה לכל מקרי הביטוח המפורטים, בעקבות תאונה:

  • כיסוי למקרה מוות
  • כיסוי בגין נכות צמיתה
  • פיצוי חד פעמי למצב סיעודי עקב תאונה
  • פיצוי בגין ניתוח אורתופדי
  • שברים
  • כוויות
  • פיצוי בגין הוצאות אשפוז עקב תאונה (פיצוי יומי)
  • פיצוי בגין הוצאות נלוות בעת אשפוז
  • לילדים – פיצוי בגין שיעורים פרטיים לילד, באשפוז מעל 10 ימים.

ניתן לרכוש הרחבה המכסה פעילות ספורט אתגרי או הרחבה המכסה רכיבה על אופנוע, בהתאם לתנאי הפוליסה.

פירוט הכיסויים בפוליסה וקבלת הצעה לביטוח

AIG Recover – מבט משפחתי

הגמישות של פוליסת ביטוח תאונות אישיות AIG Recover מאפשרת לצרף לכיסוי גם בן/בת זוג וילדים עד גיל 17. ב-AIG משלמים רק עבור ילד אחד וכל הילדים מכוסים (עד 10 ילדים).

ביטוח תאונות אישיות הוא פתרון ביטוחי חכם והיחיד שמעניק, הלכה למעשה, פיצוי גם לאובדן הכנסה ולהוצאות ונזקים עקיפים שאינם יכולים להיות מכוסים במסגרות ביטוח אחרות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים