חופשה בחו"ל

אז מי עושה הכי הרבה נסיעות עסקים בעולם?

בשנת 2016 הסינים יעברו את האמריקנים בהיקף ההוצאה הכוללת על נסיעות עסקים. מדובר בתעשייה עולמית של למעלה מטריליון דולר, שמשפיעה גם על הפתרונות לביטוח נסיעות לחו"ל

בעידן הגלובלי העסקים כבר לא מתנהלים רק בסביבה הקרובה, על בסיס מקומי, אזורי או מדינתי, אלא על פני תבל ומלואה. התוצאה: השוק העולמי של נסיעות עסקים הגיע בשנת 2014 לשיא חדש של 1.2 טריליון דולרים, עלייה של כ-7% משנה קודמת. התחזית ל-2015 היא עלייה נוספת בשיעור של כ-9%.

עפ"י נתוני התאחדות תיירות העסקים העולמית (GBTA) את הנפח העיקרי של התיירות העסקית מבצעיםהאסיינים, המייצרים 38% מההוצאה העולמית לנסיעות עסקים, ובראשם כמובן הסינים, שהחל משנת 2000 מציגים קצב צמיחה שנתי של נסיעות עסקים בשיעור של למעלה מ-16%. היקף תיירות העסקים בסין גדל בין השנים 2000 ו-2013 מ-32 מיליארד דולרים ל-225 מיליארד דולרים, למעלה מ-700%. לשם השוואה, באותה תקופה צמחה תיירות העסקים בארה"ב בשיעור של 1.1%. בשנת 2016 צפויה תיירות העסקים בסין לעבור את ארה"ב. שתי המדינות מובילות בפער עצום בטבלת ההוצאה לנסיעות עסקים.


מקור: GBTA

ישראל היא מדינה קטנה מדי בכדי להיכלל במיקום גבוה בדירוג המדינות לפי היקף ההוצאה לתיירות עסקית, אך באופן יחסי ישראל היא מדינה עם שיעור גבוה של תיירות עסקים ביחס לתיירות יוצאת, את בזכות מעמדה הבינלאומי במגוון ענפים כלכליים, כגון הייטק, פיננסים, טכנולוגיות מים, רפואה, תעשיות ביטחוניות ועוד.

הצמיחה בתיירות עסקית בעולם, כפי שאתם ודאי מבינים, הולידה פריחה בעסקי ביטוח נסיעות וכמובן חדשנות בפתרונות ביטוח – החל מביטוח למחשב כחלק מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ועד פוליסות שנתיות לאנשי עסקים ואנשי מכירות שעבורם נסיעות לחו"ל הן חלק משגרת העבודה.

AIG Business Travel היא פוליסת ביטח נסיעות לחו"ל שנתית למספר נסיעות עסקים בלתי מוגבל, ללא צורך בתיקוף של הפוליסה לפני כל נסיעה. הפוליסה כוללת מספר יתרונות מיוחדים עבור הנוסע העסקי, בכלל זה כיסוי נגד טרור.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים