איור 5 כוכבים – תביעות ביטוח אונליין

תביעות ביטוח בעידן הדיגיטלי – המהפכה התחילה

בשקט בשקט מתחוללת מהפכת שירות עצומה בתחום הביטוח, כאשר תהליכי התביעה, שבעבר היו סמל לבירוקרטיה, הופכים לדיגיטליים. AIG מובילה את המהפכה

כאשר אתם רוכשים ביטוח כלשהו, אתם עושים זאת בגלל משהו שאתם לא רוצים שיקרה. הביטוח נותן לכם שקט נפשי, בידיעה שאם חלילה יקרה אותו "משהו", יש לכם כיסוי כספי למצב שנוצר.
כדי לקבל את הכסף שמגיע לכם – שיפוי להוצאות או פיצוי כספי – יש לבצע תהליך שנקרא 'תביעת ביטוח'; בפועל אתם תובעים את הפוליסה שלכם (כלומר, את חברת הביטוח) בגין הנזק שהיא התחייבה לכסות עבורכם.

זה היה נכון מאז ומעולם, מראשית ימי הביטוח, לפני כמה מאות שנים. מה ששונה היום בתכלית שינוי, הוא תהליך התביעה, שהפך ממסלול בירוקרטי מסורבל ועתיר התרוצצויות, לנתיב דיגיטלי מהיר שניתן לבצע בנוחות ובקלות מהמחשב או מהטלפון.

המהפכה השקטה – תביעות ביטוח אונליין

בשקט בשקט תהליכי תביעות ביטוח עוברים למרחב הדיגיטלי. כבר היום יש תחומי ביטוח כגון ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח תאונות אישיות, בהם תהליך התביעה מתחיל בדיגיטל, ומתבצע רובו ככולו במרחב הדיגיטלי. בביטוחים אלו ניתן לבצע את הגשת התביעה, הצעד הראשון בכל תביעת ביטוח, באמצעות המחשב או הטלפון.

בתחומי ביטוח אחרים הגשת התביעה עדיין מתבצעת בערוצים מסורתיים, אך גם בהם תהליכי ביניים כגון העברת מסמכים לחברת הביטוח, קבלת הודעות מחברת הביטוח בנוגע לתביעה, ומעקב שוטף אחרי סטטוס התביעה – קורים בדיגיטל, במחשב או בטלפון. המשמעות היא חיסכון עצום בטרחה ובזמן.

בזמן הקרוב תראו עוד תחומי ביטוח בהם ניתן להגיש את התביעה אונליין, וללוות את התהליך כולו באופן דיגיטלי.
תכלס, העתיד כבר כאן.

תהליכי תביעה דיגיטליים ללקוחות AIG

AIG היא חברת הביטוח הכי דיגיטלית בישראל, והיא מובילה את ההתפתחות הדיגיטלית של הענף. לקוחות AIG מקבלים מגוון רחב של שירותים דיגיטליים – רכישת פוליסות, חידוש פוליסות, איתור מומחים ועוד – באמצעות אתר האינטרנט של AIG, בגלישה מהמחשב או מהטלפון, ובאמצעות שורה של אפליקציות ייעודיות לתחומי ביטוח שונים. ביטוח בקליק.

תהליכי ושירותי תביעה אונליין הזמינים ללקוחות AIG כבר היום:

  • הגשת תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל – למעשה, בביטוח נסיעות חלק מהתביעות מבוצעות "על המקום", באמצעות אפליקציית AIG Safe Travel, בה ניתן אפילו לקבל את הכסף אונליין, ישירות לכרטיס האשראי בחו"ל או לחשבון הבנק (לבחירתכם), בזמן אמיתי.
  • הגשת תביעת ביטוח תאונות אישיות.
  • פתיחת תביעת ביטוח רכב.
  • בירור סטטוס תביעה – לכל סוגי הביטוח.
  • העלאת מסמכי תביעות – את כל המסמכים הקשורים לתביעות בכל סוגי הביטוחים, ניתן להעביר אלינו בערוצים דיגיטליים.
  • מדריכי תביעות – הנחיות מפורטות להכנת והגשת התביעה, לכל תהליך תביעה בכל סוג ביטוח.

חלק מן התהליכים מחייבים התחברות לאזור האישי של הלקוח באתר AIG.

מצלמה, תיקייה ודואר אלקטרוני

כן, הרבה לפני שאנחנו התחלנו לפתח וליישם את תהליכי התביעה המתקדמים, המהפכה יצאה לדרך בזכות שלושה כלים דיגיטליים שיש לכולם:

  • המצלמה בטלפון הסלולרי שאפשרה לתעד אירועים ונזקים בזמן אמת.
  • שירותי האחסון הדיגיטליים (כגון דרופבוקס, גוגל דרייב ואחרים) שאפשרו גישה לקבצים מכל מכשיר.
  • שירותי הדואר האלקטרוני שקיצרו תהליכי בירור, העברת מידע וקבצים.

אנחנו מקווים שלא תצטרכו להשתמש במידע הזה לעולם, אבל כאשר תצטרכו ודאי תשמחו שהכל יותר קל, יותר נוח, ויותר מהיר – בלי לוותר על יחס ושירות אישי.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים