חישובי משכנתא - איך להוזיל את עלות ביטוח חיים למשכנתא

חישובי משכנתא: איך להוזיל את עלות ביטוח חיים למשכנתא?

כל מה שתצליחו לחסוך בביטוח חיים למשכנתא יקל על ההחזר החודשי ויצטבר לחיסכון גדול. בדקו עלות ביטוח חיים למשכנתא באתר משרד האוצר - הכי זול ב-AIG

מצאתם דירה? על מה חשבתם בדרך; על הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים, עיצוב המטבח? בטח חשבתם גם על המשכנתא. כי מול כל החלומות תמיד ניצבת שאלת המחיר של 'בית החלומות' וגובה המשכנתא שתצטרכו לקחת כדי להגשים לפחות חלק מהם.

את המשכנתא לא מתכננים לפי החלומות אלא לפי היכולות: כמה תוכלו להחזיר בכל חודש, בלי לאבד את היכולת שלכם לקיים חיי משפחה תקינים? זהו תכנון ארוך טווח כי המשכנתא תלווה אתכם זמן רב, שנים ארוכות מדי חודש בחודשו.

אם במהלך הדרך התא המשפחתי יגדל, במזל טוב, ההוצאות השוטפות יגדלו איתו. האם תוכלו לעמוד בהחזרי המשכנתא? האם תוכלו גם לשלם משכנתא וגם לרכוש רכב משפחתי?

חישובי משכנתא: אל תשכחו את עלות הביטוח

אל תהססו לבחון תסריטים שונים "מהחיים", לפני שאתם יוצאים למצוא את הדירה שבשבילה תהיו מוכנים לסחוב את המשכנתא בכל חודש. ואל תשכחו לכלול את מחיר ביטוח המשכנתא בחישובים.

זוהי טעות נפוצה של זוגות נלהבים, שמוצאים את עצמם לפתע מחשבים מסלול מחדש, ויוצאים למצוא דירה אחרת זולה יותר, לאחר "שנזכרו" כי ההחזר החודשי של המשכנתא כולל בעצם עוד משהו.
בעצם שני ביטוחים: עלות ביטוח חיים למשכנתא ועלות ביטוח מבנה למשכנתא.

כל מה שתצליחו לחסוך בביטוח המשכנתא יקל על ההחזר החודשי ויצטבר לחיסכון גדול.
רק לשם המחשה: חיסכון קטן של 50 ש"ח בחודש מצטבר ל-6,000 ש"ח במשכנתא ל-10 שנים. מה אפשר לעשות בסכום הזה אתם יודעים.

חישובי משכנתא - איך להוזיל את עלות ביטוח חיים למשכנתא

מחשבון משרד האוצר: ביטוח חיים למשכנתא הכי זול ב-AIG

אתם יכולים לרכוש את הביטוח למשכנתא בכל מקום שתבחרו, בלי כל מגבלה. צעד ראשון בדרך לפוליסת ביטוח חיים למשכנתא הוא השוואת מחירים, ואין מקום יותר אמין ואובייקטיבי להשוואת עלות ביטוח חיים למשכנתא מאשר אתר משרד האוצר.

המחשבון של משרד האוצר מאפשר לכם לבחון את עלויות הביטוח לפי סכומי משכנתא שונים לתקופות שונות. בכל תסריט לביטוח מ-500,000 ש"ח תגלו את AIG בראש עם המחיר הטוב ביותר (בכפוף לתנאי התוכנית).

כדאי להעביר ביטוח חיים למשכנתא ל-AIG? ברור

יש שתי דרכים בדוקות להוזיל עלות ביטוח חיים למשכנתא: לרכוש דירה זולה יותר (כלומר, לקחת משכנתא קטנה יותר) ולרכוש את הביטוח ב-AIG.

אז מה עושים אם כבר לקחתם משכנתא, קניתם דירה ויש לכם ביטוח?
מעבירים את ביטוח המשכנתא ל-AIG (כל הטיפול עלינו ללא תשלום) וחוסכים מאות ואלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא.

כל זה עוד לפני שדיברנו על ביטוח מבנה למשכנתא ועל היתרונות של פתרון כולל לביטוח המשכנתא.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים