זוג מאוהב עם ביטוח חיים למשכנתא עם כיסוי לנכות

הידעתם? יש ביטוח חיים למשכנתה עם כיסוי גם למקרה נכות

ביטוח חיים למשכנתא מבטיח את החזר המשכנתא לבנק ואת שמירת הנכס בבעלות המשפחה במקרה של מות אחד הלווים. אבל מה קורה במקרה של נכות מוחלטת וצמיתה? הכירו את הפתרון

מסלול התבגרותם של צעירים בישראל, ברוב המקרים, קבוע וצפוי מראש – משתחררים מהצבא או מהשירות האזרחי, נוסעים לטיול ארוך בחו"ל, מתחילים ללמוד באוניברסיטה, מוצאים זוגיות ואז מתחילים לדבר על שני נושאים מרכזיים – חתונה ודירה.

במערכות יחסים רומנטיות ידוע שאין חוקים וכל אחד עושה כמיטב הבנתו. בתחום המשכנתה, להבדיל, בהחלט יש מה לדעת וללמוד כדי להבטיח שהתהליך יהיה מותאם ככל האפשר לצרכים וליכולות של הרוכשים ויתנהל בצורה הטובה והקלה ביותר האפשרית.

ביטוח משכנתה – לא רוכשים 'על הדרך'

רוב האנשים בודקים ומשווים הצעות משכנתה ממספר בנקים, מתלבטים בין מסלולי החזר השונים ולבסוף בוחרים בשילוב המותאם בצורה מיטבית למאפיינים האישיים של המשפחה.

לעומת זאת, ביטוח המשכנתה מקבל מעט מאוד התייחסות ורבים נוטים לבחור בהצעת הביטוח הראשונה של הבנק או לחפש את ההצעה הזולה ביותר בשוק, בלי לבדוק את ההשלכות ובלי לבחון את התנאים הכלולים בפוליסה חשובה זו.

ביטוח משכנתה כולל כיסוי למבנה וכיסוי ביטוח חיים ללווים. רובנו בוחרים במסלול ביטוח חיים למשכנתה המקנה זכאות להחזרי התשלומים במקרה שאחד מבני הזוג נפטר, חלילה, במהלך תקופת חיי ההלוואה.

כיסוי זה מבטיח את החזר המשכנתא לבנק ואת שמירת הנכס בבעלות הלווים.

מעטים מכירים את האפשרות לרכוש הרחבה לפוליסת ביטוח חיים למשכנתה שתאפשר כיסוי ביטוחי גם במקרים אחרים. AIG למשל מציעה הרחבה של ביטוח המשכנתה כך שתכלול גם מקרה של נכות מוחלטת.

הרחבת ביטוח משכנתה למקרה של נכות מוחלטת וצמיתה

הרחבת ביטוח משכנתה למקרה של נכות – משמעה כי במקרה של נכות בשיעור של לפחות 75% הגורמת לאובדן יכולת ההשתכרות של אחד המפרנסים, חברת AIG משלמת את יתרת תשלומי המשכנתה לבנק במקומו ובכך מאפשרת למשפחה להתמודד עם הנכות, מבלי לדאוג לנטל המכביד של תשלומי המשכנתה החודשיים.

רכישה של הרחבה זו תבטיח כי במקרה של נכות מוחלטת וצמיתה, תוכל המשפחה להחזיר את הלוואת המשכנתה לבנק ולא תיאלץ לוותר על הבית שהושג בעמל כה רבה.

בדרך למשכנתה ולדירת החלומות, חשוב לא להזניח את תחום ביטוח המשכנתה ולנקוט בכל האמצעים האפשריים על מנת להגן על הנכס ועל המשפחה, בכל מקרה שעלול להתרחש.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים