עלות ביטוח משכנתא בהתאמה אישית

עלות ביטוח משכנתא בהתאמה אישית

כדי להבין מהי עלות ביטוח משכנתא יש להכיר את מהות הפוליסה, הכיסויים הכלולים ואת הגורמים המשפיעים על מחירה. מדריך תמציתי לצרכני המשכנתאות

לכל משכנתא יש ביטוח משכנתא והשאלה הבוערת היא, בדרך כלל, היא כמה עולה ביטוח משכנתא? התשובה כמובן משתנה מפוליסה לפוליסה, ולכן לפני שמדברים על עלות ביטוח משכנתא, חשוב להבין את מהותו, מה הוא כולל ואיך זה עובד.

המהות: מה זה ביטוח משכנתא ועל מי הוא מגן?

עפ"י חוק רשאים נותני המשכנתאות בישראל – בדרך כלל בנקים – לחייב את הלווים (מקבלי המשכנתאות) לרכוש ביטוח למשכנתא. נדירים המקרים, אם בכלל, בהם אין דרישה כזאת. הסיבה פשוטה, המלווה זקוק להגנה על ההלוואה כנגד שני מצבי סיכון: נזק לנכס הממושכן ואי יכולת החזר של המשכנתא עקב מות הלווה. לכן, עלות ביטוח משכנתא כוללת למעשה שתי פוליסות שתוקפן חל לאורך כל חיי המשכנתא: ביטוח מבנה וביטוח חיים.

יחד עם זאת, הביטוח מגן גם על הלווה; במקרה של אובדן יכולת ההחזר עקב מות המבוטח, חברת הביטוח משלמת את המשכנתא והנכס נשאר בבעלות המשפחה.

הכיסויים: הבסיס של מחיר ביטוח משכנתא

ביטוח דירה מבנה – כיסוי להוצאות הכרוכות בתיקון ושיקום הנכס הממושכן במקרה של שריפה, רעידת אדמה, שיטפונות וגורמי נזק אחרים. עלות ביטוח משכנתא נגזרת, אם כך, משוויו וסוגו של הנכס הממושכן, שמשפיע במקרים רבים על גובה המשכנתא.

ביטוח חיים ללווה – כיסוי למקרה מוות עם אפשרות לרכישת הרחבה לנכות רפואית הגורמת לאי יכולת לעבוד ומה שעלול לגרום לאי יכולת עמידה בתשלומים למלוה. מחיר ביטוח המשכנתא כפוף לכל התנאים הפרמטרים המשפיעים על מחירי פוליסות ביטוח חיים ריסק.

הפוליסה של AIG כוללת כיסוי למקרה של מחלה סופנית ללא תוספת פרמיה (בכפוף לתנאי הפוליסה)
וניתן לרכוש גם כיסוי למקרה של נכות מוחלטת וצמיתה תקף במקרה של לפחות 75% נכות רפואית לכל החיים ואי יכולת לעבוד בכל עיסוק.

בביטוח המבנה קיימת הרחבה לביטוח צד שלישי – כיסוי זה חשוב במיוחד עבור הלווים, שבדרך כלל מתגוררים בנכס הממושכן, שכן הוא מגן עליהם מפני הוצאות לפיצוי נזקים שנגרמו לצד שלישי' – שכנים, ועוברי אורח. כיסוי זה אינו נדרש ע"י המלווים והוא לשיקול דעת הלווה.
בפוליסת ביטוח משכנתה של AIG ניתן להוסיף סעיף של ביטוח לצד שלישי, בניגוד לפוליסות של בנקים, בהם לא קיים הכיסוי

תכלס: איך זה עובד ומהי עלות ביטוח משכנתא?

הלווים רשאים לרכוש את ביטוח המשכנתא בכל דרך שנוחה להם. לפני רכישת הביטוח מומלץ לעשות השוואת מחירים, כיסויים ותכולות ותנאים מועדפים. זהו שוק תחרותי – הן בתכולות והן במחיר הביטוח – וכדאי להשקיע את המאמץ. הקלידו בגוגל 'ביטוח משכנתה מחיר'.

AIG מציעה פתרון אטרקטיבי במיוחד, עם תכולות וכיסויים מורחבים, שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים – עלות ביטוח משכנתא בהתאמה אישית.

היום רוכשים ביטוח משכנתא אונליין ומרוויחים בגדול:
המחיר הכי זול בישראל, בתוספת הנחת דיגיטל.
איך זה עובד? | התחילו ברכישה

***
לתשומת לב! ביטוח המבנה וביטוח החיים במסגרת ביטוח משכנתא אינם תחליף לפוליסות ביטוח דירה וביטוח חיים פרטיות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים