איור דף חשבון – טיפים לחיסכון בביטוח

מקטינים הוצאות: טיפים לחיסכון בביטוח

היום, כאשר עושים חשבון לכל שקל, כדאי להכיר כמה אפשרויות להקטנת עלויות הביטוח. טיפים לחיסכון בלי להתפשר על כיסויים

בימים אלה כל משפחה עסוקה, בין השאר, בחישובים כלכליים בהולים. החיים צריכים להימשך, אבל התנאים הרבה יותר קשים, וכל שקל יכול לעשות הבדל.

יש דברים שאפשר לוותר עליהם, יש דברים שאי אפשר. אנחנו נתמקד בתחום הביטוח, עם כמה טיפים והמלצות שיסייעו לכם לחסוך, במינימום פשרה על כיסויים, ביטחון ושקט נפשי.

ביטוח בריאות

זהו, כמובן, הביטוח שאתם הכי פחות רוצים לגעת בו, במיוחד בימים אלה. יתכן אפילו כי בתחום ביטוח הבריאות כדאי לשקול הרחבה של הכיסויים.
בכל מקרה, יש דרך טובה לחסוך עד 25% מהעלות השנתית של ביטוח הבריאות (וגם של ביטוח תאונות אישיות וביטוח חיים) באמצעות תוכנית סייף-לייף.

תוכנית סייף-לייף של AIG נולדה כדי לעודד אורח חיים בריא יותר, שכולל פעילות גופנית. מורידים אפליקציה לטלפון הסלולרי, שמודדת באופן אוטומטי כל תנועת גוף – עולים במדרגות, רוקדים בסלון, מנקים את החלונות, הכל נמדד, לא רק פעילות ספורטיבית.
האפליקציה מתרגמת את תנועות הגוף לנקודות חיסכון שמשתלמות לכם במחיר הביטוח בשנה הבאה. עד 25% חיסכון.

אם יש לכם ביטוחי בריאות, תאונות אישיות וחיים של AIG, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר לאפליקציה (ללא תשלום נוסף) ולהתחיל לזוז ולצבור נקודות לחיסכון. פשוט, בריא, משתלם וגם כיף.

ביטוח משכנתא

אם אתם משלמים משכנתא, יש להניח כי זוהי אחת ההוצאות הכבדות ביותר בתקציב המשפחתי. יתכן כי כדאי לשקול מהלך של מחזור משכנתא. לא תמיד זה משתלם, אבל שווה לבדוק ולהתייעץ.
האפשרות המעשית יותר לחיסכון בעלויות המשכנתא, שכוללות גם את החזרי המשכנתא וגם את תשלומי ביטוח המשכנתא, היא באמצעות הפחתת עלויות ביטוח המשכנתא.

ביטוח רכב

תתפלאו, אבל אפשרויות החיסכון בביטוח רכב הן מורכבות יותר, למרות שאתם חושבים שמדובר בביטוח הכי פשוט. הנה כמה אפשרויות שכדאי לשקול:

  1. האם הכיסויים בביטוח המקיף הם באמת אלה שאתם צריכים, לאור אופן השימוש ברכב?
  2. האם ניתן להסיר מבוטחים, למשל נהגים צעירים, שמשתמשים פחות ברכב?
  3. האם כדאי לכסות שימוש של נהגים צעירים ברכב, באמצעות ביטוח לתקופה קצובה (זמני)?
  4. האם כדאי להגדיל את דמי ההשתתפות העצמית כדי להקטין את העלות החודשית?

לתשומת לב: AIG מעניקה בתקופה זו חבילת הטבות מיוחדת בביטוח רכב.

קונים ביטוח אונליין

בעידן הדיגיטלי ניתן לרכוש פוליסות רבות אונליין. חלק נכבד מלקוחות AIG כבר עושים זאת באופן שוטף באמצעות אתרי המכירה של ביטוח רכב וביטוח דירה.
יש גם אתר מכירה לביטוח נסיעות אונליין, אלא שבימים אלה הוא פחות רלוונטי.

במקרים רבים הרכישה אונליין זולה יותר מרכישה של ביטוח בערוצי מכירה אחרים, בין השאר משום שעלויות המכירה והשירות נמוכות יותר.
לדוגמא: חבילת ההטבות שלAIG  בביטוח רכב כוללת גם הנחה מיוחדת של 15% לרוכשים אונליין.

ביטוח בהתאמה אישית

מרבית פוליסות הביטוח הן גמישות. כלומר, יש כיסוי בסיס שעליו ניתן להוסיף כיסויים נוספים, הרחבות וכתבי שירות. המשמעות היא שניתן להרכיב סל כיסויים מותאם אישית הצרכים וליכולת התקציבית.
היום יותר מתמיד כדאי להכיר את מבנה הפוליסות השונות, ואת הרכיבים האפשריים בכל אחד מן הביטוחים. בנייה מושכלת של הכיסויים בדרך כלל משתלמת.

אנחנו מקווים שעזרנו לכם לתכנן את צעדיכם לחיסכון משתלם, ומאחלים לכם בריאות טובה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים