ביטוח נסיעות חינם – מגזין AIG

ביטוח נסיעות חינם באמצעות חברת האשראי

חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן ביטוח נסיעות לחו"ל חינם במטרה לגרום להם להעדיף את כרטיס האשראי שלהם בזמן החופשה. האם זה מספיק?

בתקופת החגים ישראלים רבים בוחרים לטוס לחו"ל. בתקופה זאת נוהגות חברות האשראי, המפיצות כרטיסי אשראי, להציע ללקוחותיהם הטבה שתגרום להם להעדיף את כרטיס האשראי שלהן לשימוש בחו"ל. אחת ההטבות הנפוצות היא ביטוח נסיעות לחו"ל חינם, בשותפות עם חברת ביטוח. לדוגמא, לקוחות כרטיס אשראי לאומי-קארד נהנים מביטוח נסיעות חינם של AIG.

ביטוח נסיעות לחו"ל מספק כיסוי להוצאות רפואיות שעלולות להיות לכם בעת השהייה מחוץ לגבולות המדינה, כאשר הביטוח הרפואי שלכם אינו בתוקף. בנוסף כולל ביטוח נסיעות לחו"ל גם כיסוי לאובדן או גניבה לרכוש שאתם לוקחים עמכם לנסיעה.
עצם הרכישה של פוליסת ביטוח נסיעות היא, כמובן, חשובה ביותר והיא מבטיחה כי אם חלילה תדרשו לטיפול רפואי בחו"ל, כתוצאה ממחלה או פציעה, תוכלו לעמוד בהוצאה הכספית, שעלולה להיות כבדה בהתאם לסוג הטיפול הנדרש. ביטוח המטען הכלול בפוליסה  מכסה גם  חפצים יקרים כגון מחשב, מצלמה ועוד.

ביטוח נסיעות של AIG הניתן חינם ללקוחות לאומי-קארד כולל מגוון כיסויים ויש לו יתרונות רבים, כגון מוקד סיוע בעברית 24/7. עבור נוסעים רבים אין צורך ביותר מזה לחופשת החגים בחו"ל. יחד עם זאת מומלץ לבדוק היטב האם הכיסוי הניתן חינם עונה על כל הצרכים.
בהחלט ייתכן כי החופשה שאתם מתכננים מחייבת כיסוי רחב יותר. לדוגמא, אם אתם כוללים בחופשה גם פעילות ספורט כגון סקי, שיש בה סיכונים החורגים מן הרגיל, כדאי לשקול הרחבה של הביטוח החינמי באמצעות רכישת כיסוי נוסף מחברת הביטוח.
עלויות הטיפול הרפואי ומידת הנזק לרכוש גם הם שיקול חשוב בהרחבת הפוליסה "החינמית" באמצעות פוליסה אישית משלימה. הפוליסה האישית עשויה לכלול גם כיסויים נוספים שאינם כלולים בפוליסה הניתנת חינם.

הזדמנות טובה לבחון את הדברים ונלקוט בפעולה היא בעת הפעלת הביטוח לפני הנסיעה. כל ביטוח נסיעות לחו"ל שמקבלים חינם מחברת האשראי מחייב פעולה להפעלת הביטוח בטרם היציאה מן הארץ. הפעלת ביטוח הנסיעות מתבצעת בשיחת טלפון לנציג חברת הביטוח. הנציג יוכל לסייע לכם בבחינת היקף הביטוח ולספק לכם את הכיסויים החסרים בו במקום.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים