תמונה משפחתית – ביטוח בריאות פרטי להגנה רפואית

למה כל משפחה צריכה גם ביטוח בריאות פרטי?

תופעה: בכל העולם הביקוש לפוליסות ביטוח בריאות פרטי נמצא בעלייה מתמדת. גם בישראל, בה יש לכל אזרח ביטוח ממלכתי מקיף. מה קורה?

ביטוח בריאות הוא, ככל הנראה, המרכיב הכי חשוב בסל הביטוח המשפחתי, שכולל ביטוחי רכוש (רכב, דירה) והגנות למצבים קשים כגון ביטוח חיים, תאונות אישיות וכמובן ביטוחי בריאות.
בכל העולם ההוצאה לביטוח בריאות עולה ככל שרמת החיים עולה, והיא כיום אחד הסעיפים המשמעותיים ביותר בתקציב המשפחתי בעולם המפותח, והגדול ביותר בהוצאה להגנות ביטוחיות. במילים אחרות, העולם קונה יותר ויותר פוליסות ביטוח בריאות ובקצב מסחרר.

המגמה העולמית לא פוסחת גם על ישראל, וזה יכול להפתיע לאור העובדה שבישראל יש לכל אזרח ביטוח בריאות ממלכתי מן הטובים בעולם. יותר מזה, בישראל קיים עוד רובד ביטוחי זמין ונפוץ – שירותי בריאות נוספים (שב"ן) באמצעות קופות החולים.

אז למה הישראלים, שנהנים מכיסוי רפואי רחב ואיכותי, רוכשים עוד ועוד פוליסות ביטוח בריאות פרטיות?

המהפכה הרפואית: יותר פתרונות, יותר סיכוי להציל חיים

ביטוח בריאות ממלכתי, ככל שיהיה רחב ומקיף, לא יוכל לעולם לתת מענה לכל סיכון רפואי ופתרון לכל אחד ואחת. אמנם הכיסוי הממלכתי כולל גם ניתוחים ואפילו השתלות בארץ ובחו"ל, אבל הוא מיועד קודם כל לצרכים השוטפים והנפוצים ביותר. המיקוד הוא במתן פתרונות חיוניים, בסיסיים או מורכבים, לאוכלוסיות גדולות ככל האפשר, ולסיכונים שמאיימים על מרבית האזרחים ועל קבוצות גדולות.

פעם אי אפשר היה לקוות ליותר מזה. היום מדע הרפואה מספק פתרונות מתקדמים וחדשניים לבעיות רפואיות שבעבר היו חשוכות מרפא, ולמגוון גדל והולך של צרכים רפואיים מיוחדים, נדירים יותר או נדירים פחות, שעד לאחרונה לא ידעו איך להתמודד איתם.

כלומר, להרבה מאוד בעיות רפואיות שמחוץ לסל הבריאות הממלכתי – מחלות, פציעות ועוד – יש כבר היום מענה אפקטיבי, וזה רק הולך ומשתפר משנה לשנה.

למי שיש ביטוח בריאות פרטי, המענה הזה נמצא בהישג יד בעת הצורך.
כל שקל שמושקע בביטוח בריאות פרטי, עשוי להציל חיים. עובדה, זה קורה יומיום.
ואנחנו רק בתחילת הדרך. מי שעוקב אחרי חידושי הרפואה – יודע.

הסיכוי להציל חיים הוא המניע העיקרי של הצריכה המוגברת של פוליסות ביטוח בריאות פרטיות. זאת השקעה בטוחה, שהתשואה עליה היא הגבוהה ביותר שניתן להעלות על הדעת – הצלת חיים.
המדענים דואגים שהסיכוי הזה יגדל כל הזמן, ומפתחים עוד ועוד שיטות טיפול, טכנולוגיות אבחון ותרופות.

ביטוח בריאות פרטי הוא 'הביטוח המשלים' של העידן החדש. הדבר היחיד שלא השתנה הוא, התקווה שלעולם לא יהיה צורך להעמיד את הפוליסה במבחן.

מדען מביט במיקרוסקופ - מדע הרפואה

מהפכת השירות: למה לחכות כשאפשר לקבל פתרון מהיר באופן פרטי?

למימד הזמן משמעות רבה בכל הקשור לאבחון וטיפול רפואי. ברפואה הציבורית יש קריטריונים להמתנה לבדיקות ולטיפולים, כגון ניתוחים, אך במקרים רבים זמן ההמתנה הוא ארוך. לעתים אפילו בלתי סביר.

עם ביטוח בריאות פרטי אפשר לגשת לבדיקות ולקבל טיפול באופן פרטי תוך זמן קצר מאוד, אם לא מיידית.
ניתן גם לבחור את הגורם המקצועי – רופא או מכון בדיקה.

תוחלת החיים ארוכה יותר, רמת החיים גבוהה יותר

אחת המשמעויות הברורות של העלייה המבורכת בתוחלת החיים, היא צריכה מתמשכת של שירותי רפואה לאורך יותר שנים. זה אומר שכולנו נחשפים ליותר סיכונים רפואיים שבאים עם הגיל. לא לכולם יש תשובות בסל הבריאות.

במדינות מפותחות עם כלכלה צומחת, כמו ישראל, העלייה ברמת החיים מאפשרת ליותר אנשים להבטיח לעצמם את הסיכוי לריפוי, באמצעות ביטוחים פרטיים. הלוואי על כולם.

מה שחשוב הוא, שמי שרוכש ביטוח בריאות פרטי בגיל צעיר, כשבריאותו טובה, לא רק מגן על משפחתו בטווח המיידי, אלא גם מבטיח לעצמו את העתיד הרפואי, כאשר ילדיו כבר עומדים ברשות עצמם ורוכשים ביטוחי בריאות עבור משפחותיהם.

אפשר להצטרף לביטוח בריאות גם בגיל מבוגר, בכפוף לתנאים מסוימים בהתאם למצב רפואי ולגיל, וכמובן שבעלות שונה לגמרי.

מה מקבלים? פירוט ההגנות בביטוח בריאות פרטי

הכיסוי הבסיסי בפוליסת ביטוח בריאות פרטית הוא לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל. לכיסוי זה ניתן לצרף כיסויים נוספים, ולבנות מערך הגנה משפחתי המותאם אישית לצרכים וליכולת הכלכלית. תמיד אפשר להוסיף עוד, או להסיר כיסויים.

כל הכיסויים בפוליסת ביטוח בריאות פרטי:

בנוסף, קיימות שתי פוליסות ייעודיות לפיצוי בעת גילוי מחלה קשה או גילוי סרטן.

כיסוי מירבי במחיר אטרקטיבי – איך לחסוך עד 25% במחיר ביטוח הבריאות?

ענף הביטוח מתקדם בצמוד למדע הרפואה, עם פתרונות ביטוח חדשניים. אבל לא רק הרפואה יוצרת חידושי ביטוח, גם טכנולוגיות המידע המתקדמות משפיעות, בעיקר על תקציב הביטוח שלכם.

קחו לדוגמא את אפליקציית AIG Safe Life, שפותחה ע"י חברת הטכנולוגיה האמריקנית Shapa, שאחד ממייסדה הוא הכלכלן הישראלי הנודע, פרופסור דן אריאלי.
באמצעות שימוש באפליקציה ניתן לחסוך בכל שנה עד 25% מעלות ביטוח הבריאות, מבלי להתפשר על הכיסויים. המון כסף שמצטבר עם השנים לחיסכון עצום.

כל מי שיש לו ביטוח בריאות של AIG, והפעיל את האפליקציה בטלפון הסלולרי (או במכשיר סלולרי אחר), יכול לצבור נקודות שמזכות בהנחה שנתית על מחיר הביטוח.
התהליך הוא אוטומטי לחלוטין; לאחר התקנת האפליקציה ורישום מהיר וידידותי, האפליקציה מודדת את תנועות הגוף, מתרגמת אותן לערך מטבולי של תנועת הגוף (Metabolic Equivalent of Task), ואחר-כך לניקוד שמצטבר עבורכם.
ככל שזזים יותר, אפשר לחסוך יותר. כל מה שצריך לעשות הוא להקפיד שהמכשיר הסלולרי יהיה צמוד אליכם בזמן התנועה.

ברור כי למי שעוסק בספורט יש יתרון מובנה, הדרך שלו/ה לחיסכון קלה יותר ומהירה יותר, והסיכוי לצבירת החיסכון המירבי גדול יותר.

זה בדיוק הרעיון מאחורי AIG Safe Life – לעודד את המבוטחים לאורח חיים בריא יותר באמצעות תמריץ כספי אישי – זזים וחוסכים – וזה אפשרי בזכות טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות.
טבלת החיסכון למשתתפי תוכנית AIG Safe Life

מתי לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

אדם צריך להיות מוגן מפני מירב הסיכונים כל חייו. לכן, מייד כאשר אדם עומד ברשות עצמו, ויש לו יכולת כלכלית, כדאי לו לשקול הצטרפות לביטוח בריאות פרטי, שמשלים את מערך ההגנה הרפואית.
המציאות מוכיחה שבדרך כלל ההצטרפות מתרחשת לקראת הקמת תא משפחתי או הרחבת המשפחה, כאשר יש לאדם יש אחריות לא רק על עצמו.

תעשו את השיקול שלכם לגבי העיתוי. יכול להיות שהצעת מחיר טובה, תניע אתכם. כמו שאמרנו, תנועה זה טוב לבריאות ומשתלם בכיס.

לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי, מלאו את הפרטים ושלחו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים