איור של יד ומאזניים – השוואת ביטוחים

השוואת ביטוחים – המדריך המהיר לצרכן הנבון

אחרי שביקרתם במנועי השוואת המחירים באינטרנט, מתחילה ההשוואה האמיתית. קבלו את המדריך המקוצר להשוואת ביטוחים חכמה

למה כדאי לעשות השוואת ביטוחים לפני שבוחרים פתרון ביטוח? "כדי להשיג את המחיר הטוב ביותר", תאמרו בוודאי מייד. זה נכון, ואפילו חשוב ומשמעותי, אבל זה ממש לא הכל.

קבלו את המדריך המקוצר להשוואת ביטוחים מהירה וחכמה בעידן הדיגיטלי.

טיפ ראשון: הצטיידו בנייר ועיפרון, או באיזו אפליקציה נוחה לרישות פתקים והערות, בה תוכלו לשמור מחירים, קישורים ואפילו צילומים של הצעות מחיר, וכמובן דגשים שחשובים לכם במיוחד.

מתי כדאי לעשות השוואת ביטוחים?

לכאורה, התשובה ברורה – לפני שקונים ביטוח. אבל, רגע! כמה זמן לפני שקונים את הביטוח? כאן התשובה כבר יותר מורכבת, כי יש ביטוחים מורכבים יותר ויש מורכבים פחות, יש כאלה שדורשים יותר מאמץ ויותר זמן לגיבוש החלטה.

בכל מה שקשור לביטוח בריאות, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח חיים וביטוח דירה – מומלץ לקחת את הזמן בנחת, ולהקדיש יותר תשומת לב להבנת האפשרויות השונות. אלו ביטוחים לטווח ארוך, יש צורך בראייה משפחתית כוללת, וכמובן בתכנון תקציבי יותר קפדני.

ביטוח רכב וגם ביטוח נסיעות לחו"ל דורשים פחות זמן, בדרך כלל, אם כי מי שרוצה לדייק בכיסויים ולחסוך בהוצאות, צריך להתמצא ולרדת לפרטים. בניגוד למה שחושבים, גם ביטוח רכב וגם ביטוח נסיעות, הם פתרונות שניתן להתאים אישית לצרכים ולאפשרויות.

שופינג לביטוח משכנתה כדאי לעשות יחד עם השופינג למשכנתה עצמה, כחלק מן התהליך, כי עלות הביטוח היא חלק מן העלות החודשית הכוללת של המשכנתה.

איך עושים השוואת ביטוחים?

כן, כן, אנחנו יודעים – רצים למנועי השוואות המחירים באינטרנט. אוקי, תתחילו שם כדי לקבל תמונה כללית של הזירה ושל התחרות, אבל אל תעצרו שם.

האינטרנט מאפשרת לכם גם להכיר בקלות ובנוחות את מגוון האפשרויות של כל פוליסה – מה כלול, מה אפשר להוסיף, מה מוחרג. אתם יכולים להגיע לשיחת הרכישה, עם נציג השירות והמכירות, כשאתם יודעים מה אתם צריכים, ומבינים מה אתם יכולים. זה הופך את הרכישה למהירה יותר וברורה יותר. בקיצור, אם תשקיעו קצת זמן ללמוד על הביטוח שאתם מתכננים לרכוש, תרוויחו גם זמן וגם כסף. קנייה חכמה, קוראים לזה.

אחרי שאתם יודעים את מה שצריך כדי להיות צרכני ביטוח נבונים, בואו שוב למנועי המחירים באינטרנט. בנוסף, בקשו הצעות מחיר ממספר גורמים.
תופתעו לגלות עד כמה המידע שצברתם בדרך להצעות האלה, יסייע לכם לפענח איזו מהן היא הטובה ביותר עבורכם.

מה כדאי להשוות, חוץ ממחירים?

  • כיסויים ותכולות
  • החרגות – מה לא כלול
  • התניות ומגבלות
  • ו… איכות השירות לתביעות.

תכלס, איכות השירות לתביעות הוא הפרמטר הכי חשוב בכל התהליך של השוואת ביטוחים. עובדה שזהו המרכיב בעל המשקל הגדול ביותר במדד משרד האוצר לענף הביטוח (נחשו מי מוביל כבר 6 שנים ברציפות).
הסבר: כאשר אתם קונים ביטוח, כל ביטוח שהוא, אתם מקווים שלעולם לא תצטרכו להשתמש במוצר הזה.

ביטוח, כל ביטוח, מגן עליכם מפני המצבים שאתם לא רוצים שיקרו. לכן, רגע התביעה, כאשר בלית ברירה נאלצים לממש את הפוליסה, הוא הרגע הקובע בכל מה שקשור לביטוח.

אם אתם מבינים את זה, אתם יכולים לעשות השוואת ביטוחים אמיתית.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים