סמארטפון - איך לקבל הצעת מחיר לביטוח אונליין?

איך מקבלים הצעת מחיר לביטוח אונליין?

רכישה של כל פתרון ביטוח באתר האינטרנט של AIG יכולה להתחיל אונליין, עם הצעת מחיר לביטוח אונליין. הכירו את האפשרויות ואיך זה עובד "בשטח"

בכל תהליך רכישה, גם של ביטוח, יש כמה שלבים: זיהוי והבנת הצורך, בדיקת האפשרויות, הצעת מחיר ורכישה. קצב הביצוע של שני השלבים הראשונים תלוי רק בכם, אבל השניים האחרים – קבלת הצעת מחיר וביצוע רכישה – תלויים באיכות השירות של הספק. בעידן הדיגיטלי מדובר בעיקר ביכולת לתת מענה לדרישה אונליין  – לדומא, הצעת מחיר לביטוח אונליין – בזמן אמיתי או בזמן קצר מאוד.

ההעדפה הברורה של צרכני ביטוח בעידן הדיגיטלי היא – לא מפתיע – לקבל מקסימום שירותים באמצעות כלים דיגיטליים, במחשב או בסמארטפון. קבלת הצעות מחיר בערוצים דיגיטליים – אתר, אפליקציה, דואר האלקטרוני וכד' – היא, בפועל, דרישת סף בעולם הצרכנות של היום, בכלל זה צרכנות ביטוח.

הצעת מחיר לביטוח אונליין – הכירו את האפשרויות

אז הגעתם לנקודה בה יש לכם ידע ומידע על פתרון ביטוח שזיהיתם כי הוא דרוש לכם, והתחלתם לעשות השוואת מחירים. כלומר, לבקש הצעות מחיר – אתם מספקים את הפרטים הנדרשים, המערכת מעבדת אותם להצעת מחיר, שמוגשת לכם לעיון ולהחלטה.

כיום ניתן, למעשה, לקבל אונליין שני סוגים של הצעות מחיר לביטוח

  •       הצעת מחיר אונליין כחלק מתהליך רכישה מהיר – מקוון במלואו (מסחר אלקטרוני) או ברובו.
  •       הצעת מחיר אונליין כצעד ראשון בתהליך רכישה מתמשך – שעשוי לכלול, בנוסף לשירות המקוון, גם שירות טלפוני, או אפילו פגישה אישית.

היכולות הטכנולוגיות וערוצי התקשורת הדיגיטליים מאפשרים לספק הצעות מחיר אונליין לכל סוג ביטוח. ב-AIG כבר היום רכישה של כל ביטוח יכולה להתחיל אונליין, כאשר לחלק מן הביטוחים מוצע תהליך רכישה מלא, בו ניתן לקבל את הצעת המחיר מיידית ולהשלים את הרכישה בו במקום אונליין.
AIG חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל

הצעת מחיר לביטוח אונליין – איך זה עובד "בשטח"

כאשר אתם בוחנים פתרונות ביטוח באתר AIG, תוכלו לראות בכל מוצר את אחת מאפשרויות הפעולה הבאות:

1. לקבלת הצעת מחיר לביטוח אונליין בתהליך רכישה אונלייןרכישה אונליין - המחשה

2. לקבלת הצעת מחיר לביטוח אונליין בתהליך רכישה מהיר מקוון בחלקו

הצעה אונליין - המחשה

3. לקבלת הצעת מחיר לביטוח באפיקי שירות אחרים

בקשה להצעה - המחשה

בתחומי ביטוח מסחרי התהליך, עדיין, מתבצע באפיקים המסורתיים, אבל ניתן, כמובן, לפנות בדואר אלקטרוני.

לידיעתכם! בכל רגע נתון, בכל תהליך רכישה, ניתן לעבור לנציג שירות

אגב, באזור האישי כבר הייתם?

ההתקדמות המהירה ביותר בתחום הדיגיטלי מתרחשת בכל הקשור לשירות לקוחות. רוב עצום של לקוחות AIG, למעלה מ-90%, כבר מתקשר עם החברה בנושאים שונים באמצעות דואר אלקטרוני בלבד. לכל לקוח יש אזור אישי בו ניתן לקבל מידע מפורט על הפוליסות ולבצע פעולות שונות, בכלל זה הנעה וקידום של תהליכי תביעות ביטוח.

וזוהי רק ההתחלה…

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים