מכוניות ברחוב – השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח רכב – כל מה שצריך לדעת

בטח כבר עשיתם השוואת מחירי ביטוח רכב. האם יצאתם מרוצים? קחו כמה טיפים שכדאי לדעת לפני שמשווים מחירים

אפשר להניח כי כבר עשיתם השוואת מחירי ביטוח רכב, בין אם בשיטות המסורתיות ובין אם באופן דיגיטלי באינטרנט. חשוב לעשות השוואת מחירים, אבל כדאי לדעת איך לעשות זאת נכון, כדי לקבל תוצאות מדויקות שמאפשרות בחירה אמיתית.

ביטוח רכב – זירה תחרותית

זירת ביטוחי הרכב תוססת עם שפע הנחות, הוזלות, מבצעים ושאר הטבות. כל החברות רצות אחריכם עם הפיתויים. תופעה זאת מדגישה שני דברים: עד כמה הזירה של ביטוחי הרכב היא תחרותית, ועד כמה חשוב שאתם תבדקו היטב מה אתם מקבלים וכמה אתם משלמים. כי במקרים רבים, ואתם כבר מכירים את זה, הביטוח הכי זול עולה יותר.

לפני שמשווים, מחליטים איזה ביטוח צריכים

לכאורה הכל ברור: אתם צריכים ביטוח חובה, שבלעדיו אי אפשר לנהוג ברכב, וביטוח מקיף שמגן על הרכוש שלכם מפני נזקים שונים.
אם הרכב שלכם ישן ושוויו נמוך, אתם יכולים להסתפק בביטוח צד ג', שמגן עליכם מפני תביעות נזק שנגרם לרכוש של אחרים כתוצאה משימוש ברכב שלכם.

אבל רגע, ביטוח רכב מקיף אינו חבילה סגורה, ואתם יכולים להתאים את סל הכיסויים בדיוק לצרכים שלכם, ולחסוך הרבה כסף עוד לפני ההנחות והמבצעים.

לדוגמא: אתם יכולים לבחור בין כיסוי רכב חליפי מלא לתאונה חלקית, אובדן גמור וגניבה, לעומת רכב חליפי למקרה של תאונה חלקית בלבד.
האופציה הראשונה מתאימה לרכב שנמצא בשימוש גבוה ובנסיעות ארוכות, והשנייה לרכב שנמצא בשימוש מועט ובעיקר קרוב לבית.

אז הטיפ הראשון בדרך לביצוע השוואת מחירי ביטוח רכב היא לבחור את הכיסויים הדרושים לכם באמת, ואז להשוות את המחיר באופן מדויק.

רוצים להשוות? הכירו את האפשרויות

ביטוח מקיף לרכב מורכב מכיסוי בסיס לנזקי תאונה, גניבה, אש וכד'. על כיסוי הבסיס ניתן להוסיף הרחבות כיסוי וכתבי שירות לפי הצורך והיכולת – ביטוח צד ג', שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי, שבר שמשות, ביטול דמי כינון, שירותי VIP ועוד. חלק מן התוספות עשוי להיות חשוב לכם במיוחד, חלק אחר פחות – הכל לפי הרכב והשימוש בו.

בנוסף, בכל פוליסת ביטוח מקיף לרכב קיים סעיף של השתתפות עצמית. ככל שההשתתפות העצמית גבוהה יותר, הפרמיה תהיה נמוכה יותר ולהיפך. יש לכם אפשרות "לשחק" עם זה.

גורמים המשפיעים על מחירי ביטוח רכב

עכשיו, כשאתם מכירים את סל האפשרויות שיכול להשפיע על המחיר, בואו נכיר את הגורמים שאין לכם שליטה עליהם:

  • גיל הנהג הצעיר ביותר
  • ותק הנוהגים ברכב
  • דגם הרכב ושנת הייצור
  • קיומן של מערכות הגנה ובטיחות מסוימות
  • היסטוריית תביעות

האם מנועי השוואת מחירי ביטוח רכב מדויקים?

מן הסתם, יש מנועי השוואת מחירים מדויקים יותר ומדויקים פחות, אבל גם המנועים המדויקים ביותר מספקים בדרך כלל תוצאה שאינה משקללת את כל הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר. לדוגמא, רובם ככולם אינם מאפשרים לבנות סל כיסויים להשוואה.
המשמעות היא ששימוש במנועי השוואת מחירים מספקת לכם רק אינדיקציה על רמת המחירים בשוק, אבל אינה תחליף לקבלת הצעות מחיר מדויקות עפ"י סל כיסויים מותאם אישית וכל מגוון הנתונים המשפיעים.

לא לשכוח להשוות את השירות לתביעות

כמו כל ביטוח, גם ביטוח רכב נבחן ברגע התביעה, כאשר צריך לממש את הפוליסה ולקבל את הכסף. מהירות איכות השירות לתביעות עשויים להיות שווים יותר מהחיסכון המסוים בעת הקנייה.

כאן המקום להזכיר כי AIG מובילה את מדד השירות לתביעות של משרד האוצר כבר 6 שנים ברציפות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים