משפחה – ביטוח בריאות פרטי

האם באמת יש צורך בביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי הוא לא מותרות. היום, עם כל חידושי הרפואה, מדובר בביטוח מציל חיים, והוא בהישג יד. הגיע הזמן לשנות גישה

בעולם מושלם כל אדם היה מקבל מהמדינה שלו ביטוח בריאות מלא-מלא, שמספק כיסוי לכל טיפול ותרופה ונותן מענה לכל צורך רפואי, נפוץ או נדיר, פשוט או מסובך.
כידוע אנחנו לא בעולם מושלם. כלומר, אין אפשרות מעשית לביטוח בריאות ממלכתי שמכסה הכל. אפילו המדינה העשירה ביותר לא מסוגלת להתמודד עם אתגר כזה של כיסוי רפואי מלא לכל אזרח.

מצד שני, אנחנו בישראל נמצאים במקום טוב מאוד בהשוואה למדינות העולם המפותח, עם ביטוח בריאות ממלכתי מקיף ואיכותי. מעבר לכך, לרוב האוכלוסייה יש גם שירותי בריאות נוספים (שב"ן) באמצעות קופות החולים.
פירושו של דבר, שכל אזרח בישראל – מרגע לידתו ולאורך כל ימי חייו – נהנה מכיסוי רפואי מצוין לרוב גדול של הצרכים הרפואיים השוטפים והנפוצים, כולל טיפולים, בדיקות, ניתוחים, השתלות ותרופות.

האם למשפחה בישראל באמת יש צורך גם בביטוח בריאות פרטי?

במדינה בה קיים כיסוי ממלכתי כל כך טוב, האם באמת יש צורך להקצות כספים מתקציב המשפחה לרכישת ביטוח בריאות פרטי?
ובמידה וכן, כמה גבוה ביטוח בריאות פרטי צריך להיות בסדר העדיפויות של משפחה בישראל?

מי שמשנה את "חוקי המשחק" ובעצם מקפיץ את הביטוחים הפרטיים לראש סדר העדיפויות, אלו הם המדענים. בזכותם יש טיפול או תרופה להרבה מאוד תקלות רפואיות שאינן כלולות בסל הבריאות הממלכתי ושב"ן.

בפועל, מדע הרפואה יודע היום לתת מענה מציל חיים, או מאריך חיים, למצבים רפואיים נדירים, מסובכים וקשים שעד לא מזמן בכלל לא ידעו איך להתמודד איתם.
ביטוח בריאות פרטי מספק גישה לאבחונים בטכנולוגיות מתקדמות, מקצר תורים לטיפולים חיוניים, כולל ניתוחים, ובחלק מהחברות, מאפשר גמישות מירבית בבחירת הגורם המטפל.

המשמעות: למי שיש ביטוח בריאות פרטי יש למעשה גישה (מהירה) כמעט לכל הפתרונות הרפואיים שמדע הרפואה יודע להציע. הכי קרוב שיש לעולם מושלם.

מי שמבין את המצב החדש שם את ביטוח בריאות פרטי בראש סדר העדיפויות. כי מה יותר חשוב מהסיכוי להציל חיים?

האם ביטוח בריאות פרטי הוא באמת בהישג יד?

בישראל רמת החיים נמצאת בקו עלייה. יותר ויותר משפחות יכולות להרשות לעצמן ביטוח בריאות פרטי, ועם העלייה במודעות ליתרונות העצומים, הביקוש אכן גדל בהתמדה. בקיצור, מי שמבין ויכול להרשות לעצמו – לא מחכה.

מפתיע לגלות שביטוח בריאות פרטי היום הוא בהישג יד. כמו שמדע הרפואה מספק חידושים, כך גם עולם הביטוח מנגיש את הפתרונות הטובים ליותר ויותר אנשים. כלומר, היום גם משפחה עם תקציב הדוק ותובעני, יכולה להבטיח לעצמה את היתרונות של ביטוח בריאות פרטי בעלויות סבירות.

  • אפשרות אחת היא לנצל את הגמישות של ביטוח בריאות ולבחור כיסוי כניסה (בדרך כלל מומלץ להתחיל עם כיסוי לתרופות שמחוץ לסל הבריאות) ולהתקדם צעד-צעד כיסוי אחרי כיסוי בהתאם ליכולות.
  • אפשרות חדשנית יותר היא לרכוש חבילת כיסויים מובנית, שכוללת – במחיר משתלם – את כל הכיסויים החשובים – תרופות, ניתוחים, השתלות. חבילות ביטוח בריאות Safe4Life כבר כוללות גם פיצוי כספי לגילוי מחלות קשות, ומספקות סל כיסויים שמאזן בין צרכים רפואיים לכלכליים.

חבילות Safe4Life החדשניות של AIG מציבות את הסטנדרט החדש לביטוח בריאות משפחתי מאוזן, וגם מי שכבר יש לו ביטוח בריאות פרטי יכול לבדוק את עצמו לפיו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים