חולה על שולחן טיפולים מחליפי ניתוח

כיסוי עבור טיפולים מחליפי ניתוח: ההרחבה החדשה לביטוח הפרטי

כיום ניתן להתמודד עם מגוון רחב של בעיות רפואיות באמצעות טיפולים לא פולשניים מתקדמים. הכירות את האפשרויות של טיפולים מחליפי ניתוח

ההתפתחויות הטכנולוגיות פורצות הדרך בתחום הרפואה, מאפשרות כיום לרופאים לטפל במגוון מצבים רפואיים שבעבר דרשו ניתוח באמצעות טיפול תחליפי.

לטיפול מחליף ניתוח יתרונות רבים וברורים – זהו הליך בטוח יותר, שדורש זמן החלמה קצר בלבד, חוסך סבל וכאב ומונע סיבוכים וזיהומים, הנגרמים פעמים רבות כתוצאה מהליך פולשני כמו ניתוח.

דוגמאות לטיפולים מחליפי ניתוח כוללות, למשל, ריסוק חוץ גופי של אבנים בכליות, טיפולים רדיואקטיביים בגידולים בערמונית, טיפול LLW העושה שימוש בקרן לייזר כנגד כאבי גב ומחליף ניתוחי פריצת דיסק, הסרת גידולים שפירים ברחם באמצעות גלי קול ועוד.

כיסוי ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח, במסגרת פוליסת ביטוח בריאות פרטי, מקנה למבוטח זכאות להיעזר בטכנולוגיות מתקדמות כאלה ולהימנע מהצורך בניתוח במקרים בהם הדבר אפשרי.

הכיסוי מאפשר למבוטח להתייעץ עם רופאים מומחים לפני, במהלך ואחרי הטיפול מחליף הניתוח, לבחור את הרופא שיבצע את ההליך ואת המרפאה בה ירצה לעבור אותו ולקבל החזר על הוצאות הכרוכות בטיפול מחליף הניתוח – כגון תרופות או בדיקות מקדימות.

הצטרפות לביטוח ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח של AIG תאפשר לכם לקבל טיפולים רפואיים מתקדמים ולהימנע, במידת האפשר, מניתוחים מסוכנים.

רקע: התפתחות ביטוח הבריאות הפרטי

עד שנת 2016 הציע שוק הביטוח עשרות סוגים שונים של פוליסות ביטוח בריאות פרטי, אשר נבדלו זו מזו ברכיבים שנכללו בהן ובמחיר הכיסויים.

בפברואר 2016 נכנסה לתוקפה רפורמה, שהוביל המפקח על הביטוח במשרד האוצר, ומטרתה ליצור פוליסת ביטוח בריאות אחידה, שתאפשר לציבור להשוות בקלות בין התנאים המוצעים על ידי חברות הביטוח השונות ותצמצם את בעיית כפל הביטוחים.

יתרון נוסף ברפורמה נובע מכך שפוליסות ביטוח הבריאות החדשות מתחדשות כל שנתיים, כך שניתן לעדכן אותן מפעם לפעם בהתאם לחידושים ולהתפתחויות הטכנולוגיות התכופות בתחום הרפואה.

ביטוח הבריאות הפרטי החדש מציע מספר רכיבי כיסוי ומאפשר לכל לקוח לבחור ביניהם, בהתאם לצרכיו וליכולתו.

ניתן להרכיב פוליסה הכוללת כיסוי אחד בלבד (מלבד כיסוי לשירותים אמבולטוריים), או לרכוש מספר רכיבי ביטוח שייכללו בה.

הכיסויים מהם ניתן לבחור במסגרת פוליסת ביטוח הבריאות הפרטי

  • ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח
  • השתלת איברים
  • תרופות שאינן נכללות בסל הבריאות
  • שירותי רפואה מתקדמים – כיסוי לשירותים אמבולטוריים (לא ניתן לרכוש בנפרד)

בנוסף, ניתן לרכוש פוליסות הגנה

  • ביטוח לגילוי מחלות קשות
  • ביטוח לגילוי מחלת הסרטן
קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים